Hoewel ik er echt vrede mee heb dat ik de keuze heb moeten maken om haar in te laten slapen, mis ik haar echt enorm. Ik vind het zo'n groot gemis in mijn wei... Ik mis haar bij het hek, mis haar naast Aidan, mis mijn vriendinnetje in haar stal bij het voeren en ga zo maar door.
Ivanka was echt zo'n enorm lief paard. Eén en al goedheid, betrouwbaarheid en liefde heb ik van dat dier gekregen
. Daarom kon ik het ook niet laten om nog één keer een laatst topic van Ivanka te maken. Mijn eerste hekfoto, toen nog Ivanka alleen;

Kon niet ontbreken, onze vakantie op Texel in -als ik het me goed herinner- 2003;

Drachtig en tevreden

Als ópperlieve moeder in 2005

Gewoon een momentje in de wei met de zelfontspanner;

Tijdens een van onze véle bosritten

Mijn o zo vertrouwde beeld...

En altijd met zn drietjes bij elkaar

Vank en Aidan waren echte BFF's

Triokrabbel

En deze omdat dit gewoon een coole foto blijft

Afgelopen voorjaar, lekker krabbelen op een van haar lievelingsplekjes: haar navel

Ze is afgelopen zaterdag ingeslapen op de wei, Aidan en BB zijn er ook bij geweest. BB had al snel afscheid genomen, maar Aidan heeft er wat langer de tijd voor genomen. Hij bleef maar tegen haar aan duwen, zo van: 'wanneer sta je nu eens op?!'
Heb de volgende foto als link, afscheidsfoto van Aidan en Ivanka: *KLIK*
Een dikke kus voor mijn lieve vriendin... Geniet ervan op de eeuwige groene weilanden lieverd, want dat heb je dubbel en dwars verdiend! Wij zullen je echt nooit vergeten...

. Er moeten ergens papieren rondzwerven, maar die zijn helaas kwijt geraakt bij eerdere verkopen. Dus zeker weet ik het niet.