Meer werk van Ique Mon fotografie kun je vinden op de site; http://iquemon.weebly.com.
Wat informatie over Aron.
Aron.
Haflinger.
7 jaar oud.
Lomp en een draak en vooral een lolbroek.
Aron zijn hoofd spreekt vaak boekdelen haha.
Ik rij Aron sinds vorig jaar oktober, we zijn toen na 2 maanden verhuisd naar de stal waar we nu staan.
Dit is een hele goeie keuze geweest, blij paard en blije bijrijder en eigenaar!
Met de eigenaar van Aron kan ik het ontzettend goed vinden en we hebben dan ook veel lol zo met ze 3e!
Sinds kort zijn we met Aron over gegaan op western, niet helemaal we rijden ook nog gewoon dressuur maar willen toch beetje bij beetje het gaan oppakken en leren hoe dat allemaal in ze werk gaat!
Ook gaan Aron en ik steeds vaker naar buiten, wij staan aan het prachtige gebied, De Dobbenplas en daar vlak naast Delftse hout, heerlijk rijden dus!
Ik wil er een of 2 nabestellen om af te drukken op canvas, kan alleen niet kiezen ze zijn allemaal zo mooi!
Nou genoeg gepraat, hierbij de foto's, ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik haha!
1.

2. Hier kwamen we net aan, heb ik mijn cap nog op en helaas zit zijn halster nog onder zijn hoofdstel vanwege t wandelen en hoofdstel wisselen, jammer maar maakt de foto er niet minder op

3. Knap vriendje

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. Woeste haren in de wind haha.

12.

Liefs Lisa en Aron.
Heel mooi paard zeg!!