Mijn laatste topic is alweer lang geleden, ben niet meer zo heel veel actief op bokt. Gewoonweg geen tijd voor. Probeer wat topics te volgen maar het is nog niet zo makkelijk
Weer eens wat foto's van m'n maffe knollie.
Paspoortje
Prestige's Zyalda, 11 jaar. Merrie.... en inmiddels na 4,5 jaar bij mij veel te mak om makkelijk foto's mee te maken. Ze is veranderd van een merrie die zich groot maakt en staat te knorren naar een zakje die knispert in een merrie die dr hoofd volledig in het zakje stopt omdat er wel eens eten in zou kunnen zitten
Pionnen naar haar toe gooien.. op en onder haar zetten.. het kan haar niet schelen (bij onderstaande foto heb ik nog een filmpje dat ik heen en weer loop om haar aandacht te trekken zodat ik een foto kan maken waar ze haar oren naar voren heeft... mevrouwtje stond namelijk incl centenbak weg te dutten in de zon met haar oren op half 7.)
1

Goed.. dit vind Zyalda dus van poseren.....
2

Zeg baas... het miezert.. ik weet niet... maar je weet zelf toch ook dat ik smelt..?
3

Wat is dat.. is dat eetbaar? Mmmm.. nee ik wordt er niet enthousiast van.... (ik baalde van dat oor want haar hals was zo mooi gevouwen!)
4

Vroeger was ze hier nog wel mee te paaien.. vreemde paarden voor haar neus.. maar deze is te groot. Zyalda's voorliefde gaat momenteel naar Shetlanders en veulentjes.... dit is echt NIET interessant (genoeg)..
5

Poging 80... een parasol open en dicht doen en heen en weer zwaaien dan..? Nope.. negeer functie aan..
6

Baas.. daar zit eten in.. maar mijn oren gaan toch echt alleen naar voren als het klepje open gaat (ook maar 1 keer.. tot ze eten krijgt.. maar dan staat madam niet meer stil.. want de rest wil ze ook
)Goed.. Ze KAN het wel! Hier dan de foto's die wel gelukt zijn.. (met hondengeluiden afspelen en vreten...
Al werkte dat ook niet erg lang) Foto's zijn verdeeld over 2 dagen (ja.. want op gegeven moment gaat mevrouw gewoon op ignore functie.. liefst op rust met dr achterbeen.)De dame met de Bambi oogjes

7

8

9

10

11

Zyalda vind het heerlijk als je aan haar frunnikt. Niet aan haar hoofd.. maar bij haar hals e.d. gaan de oortjes er wel op
(Hier mams die haar maantjes goed deed)12

13

Welke foto vinden jullie het mooiste..? Ik wil namelijk een canvasje printen en kan niet kiezen.. want op die ene kijkt ze schattig.. en op die zo.. en op die zo.... :p
Ze blijft er wel erg rustig onder
(bokt upload maakt m waziger helaas, maar deze had echt de wauw factor gehad als dr neusje er helemaal op stond.. Een foto "opnieuw" maken is behoorlijk lastig als ze niet mee wil werken hahaha) 10 en 13 waren een poging om deze na te maken maar ze stond al snel net te schuin. Deze pose wil ik eigenlijk t liefst op canvas.