Na enkele jaren afwezigheid is het ringsteken voor aanspanningen weer terug op de agenda van de Boer'ndag in Elspeet. Het evenement zal plaatsvinden op 29 augustus 2015 en zal beginnen om 17.00 De ringen zullen niet meer zoals eerdere jaren in het centrum worden gestoken, maar dit keer nabij de molen van Elspeet. Er is een mooie route uitgezet, die veilig is voor zowel aanspanningen als publiek.
Deelnemers worden ontvangen met koffie/thee en wat lekkers en ook na het ringsteken is er gelegenheid voor een hapje en een drankje. En er zijn natuurlijk leuke prijzen te winnen!
Ook meedoen? Stuur mij een PB, en ik stuur je verdere informatie en een inschrijvingsformulier.
ladypaard
Geplaatst: 01-08-15 20:53
heb je een facebookding die er te delen is? Heb denk ik wel kennissen die mogelijk mee willen doen.
_HS_
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-15 21:44
Als het goed is komt er 1 dezer dagen een berichtje op Facebook, ik zal dan de link hier plaatsen, dan kan je hem delen. Alvast bedankt in ieder geval.
_HS_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-15 18:12
Hierbij de link naar de Facebook van de Boer'ndag Elspeet. Op deze pagina staat een bericht over het ringsteken welke je kan delen.