Al weer anderhalf jaar met Larissa!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Larissajulia

Al weer anderhalf jaar met Larissa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 22:33

heey,

Ik had net heel fijn gereden met Larissa, en toen kwam ik erachter dat ik Larissa vandaag precies anderhalf jaar heb :D Een mooie reden om een topic te maken dus! Helaas staan niet alle mooie foto's op mijn laptop, dus er zijn een paar mooie die ik nu niet kan plaatsen :(

Larissa is een 5 jarige Nederlandse Welsh Rijpony. Ik heb haar zelf beleerd. Dit was niet altijd even makkelijk, maar ik ben blij met waar we nu zijn! Ik ben heel erg blij met haar.
Zoals een paar van jullie waarschijnlijk wel weten, was mijn eerste pony Monty. Dit is echt de makste pony die je ooit zult vinden, mijn grote leermeester. Aan de ene kant was het super dat hij nooit iets verkeerd deed, maar ooh god, wat was het wennen met Larissa op het begin!!
Ik ben ook een hele tijd best wel angstig geweest, omdat ik niet wist wat ik moest doen, of het allemaal wel goed zou komen, ik vond mijn houding erg slecht en ik ging aan heel veel dingen twijfelen. Dit voelde Larissa natuurlijk allemaal, waardoor ze haar kans greep om me uit te proberen. Dit neem ik haar niet kwalijk, dit kwam door mij! Toen ik eenmaal door had dat dit door mij kwam (ik was zelf veel te onzeker), ben ik het anders aan gaan pakken. Ik ben naar een andere instructrice gegaan, en heb mezelf gewoon een schop onder de kont gegeven dat ik niet bang moest zijn, en gewoon weer lekker plezier moest gaan maken met Larissa! Want dat is alles wat ik wil, ik hoef geen top dressuurpony, of de beste springpony en met veel prijzen thuiskomen. Ik wil gewoon een maatje, waar ik mee kan sporten en waar ik samen mee kan groeien, mentaal en fysiek. Toen ik dit eenmaal doorhad, en me hier ook aan hield, ben ik gelukkig mijn angst kwijt geraakt, en ik kan nu zeggen dat ik Larissa voor de 100% vertrouw, maar ik houd er wel rekening mee dat ze een dier is.
We zijn nu steeds meer een team aan het worden, natuurlijk zijn er nog genoeg werkpunten, maar hé, we hebben weer plezier in het rijden :D

Ik wilde graag wat foto's laten zien van onze mooiste foto's in deze anderhalf jaar samen :) Dus kijk en geniet :D

1. Hoe het allemaal begon...
Afbeelding

2. Op de keuring behaalde ze vorig jaar een eerste premie :D
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Samen het bos in vinden we geweldig :D
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9. <3
Afbeelding

En nog wat foto's van vanavond :D Mijn houding is echt om te janken :( Ik had mijn beugels langer, omdat ze echt veel te kort zaten. Hierdoor trok ik mijn benen op omdat ik mijn balans niet kon vinden, moet echt nog heel wat aan mijn houding gebeuren, hier ben ik me zeker bewust van! Eerst zat ik alleen heel erg voorover, wat nu gelukkig wel over is, nu moet ik nog even leren fatsoenlijk te zitten met betere beugels, maar we doen hard ons best!
10. Knappe kop :D Ze begint steeds meer spiertjes te krijgen :D
Afbeelding

11. Tja, ik plaats 'm toch maar, ik weet dat er veel mis mee is...
Afbeelding

12. <3
Afbeelding

13.
Afbeelding

Helaas heb ik op mijn computer niet veel mooie foto's meer staan, dus voor nu blijft het hier bij ;)
Ik ben gewoon heel erg blij dat ik haar heb ontmoet, en hopelijk mogen we samen nog heel veel meemaken! Larissa heeft me geleerd dat je nooit moet opgeven, zelfs niet als het moeilijk wordt! Ik hou heel veel van haar, en ze geeft me steeds meer vertrouwen :D

Groetjes Julia, tips mogen, mits opbouwend, ik wil graag leren, en ben me bewust van mijn fouten. De fouten liggen ook bij mij, en niet bij Larissa!

Reacties vinden we leuk :D

Sadira

Re: Al weer anderhalf jaar met Larissa!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:55

Wat een leuke foto's zeg Julia! Niet zo onzeker zijn joh, nergens voor nodig want jullie zien eruit als een ontzettend leuk koppel en volgens mij komen jullie er samen wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 23:01

heel mooie foto's! leuke combi zijn jullie

Daisy_Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 23:10

Niet zo onzeker! Je houding is echt niet zo slecht, zoals je het beschrijft
Jullie zijn hartstikke knap saampjes <3

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 23:28

Bedankt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 08:33

Inderdaad niet zo onzeker zijn! Jullie zijn goed bezig en t komt allemaal goed :D
Leuke combi :o

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 09:54

Bedankt Franka! :)

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 09:57

Jullie zijn een leuke combinatie! En het ziet er prima uit hoor, je pony loopt mooi ontspannen!

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 13:54

Heerlijk topic! Het plezier spat er vanaf :+:
Geniet maar lekker door met je mooie merrie, jullie zijn een mooi team!

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 15:30

Bedankt allebei! :D

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:36

Mooi overzicht en jullie zijn een hele leuke combi! Nog heel veel plezier met je prachtige merrie :)
Even helemaal offtopic: ik heet ook Larissa :D

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 16:58

Bedankt! Wat grappig haha :)

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:11

Wow, Je hebt Larissa al echt een tijdje! Jullie zijn echt enorm hard vooruit gegaan! :D