Ik zal even beginnen met een korte inleiding. Storm is een 10 jarige haflinger die eind deze maand alweer 5 jaar bij mij is. Sinds september 2012 hadden we een probleem met trailerladen. Voor die periode liep hij altijd braaf mee de trailer in. Waardoor het is ontstaan....geen idee, maar het probleem was er. Denk hierbij aan, steigeren, slaan, kapotte vinger door afgebroken musketongespen, blauwe enkel enz. 2,5 uur proberen hem op de trailer te krijgen is ook aan de orde geweest. Verre van ideaal dus. In maart heb ik dan ook besloten om een training te gaan volgen, want ik kon niet de dingen doen die ik graag wilde. De training heb ik gevolgd bij pkcoaching en heb er heel veel baat bij gehad.
Gisteren was dus de eerste keer om het geleerde echt in de praktijk te gaan brengen. Was vrijdag al behoorlijk nerveus en zat in de nacht al op het toilet en werd wakker met een pracht van een koortslip
. Maar dat mocht de pret niet drukken want het was prachtig weer voor een mooie rit met 3 anderen in Meijendel.Na 3x een beetje tegenstribbelen liep hij braaf de trailer op. Het avontuur kon beginnen
.Hierbij een overzichtje van onze heerlijke rit, die tevens ook een beetje ons 5 jarige jubileum rit is
Aangekomen in Meijendel

Op pad

Mijn rij gezelschap

Het strand op

1 van mijn alleen

Pootje baden

Blonde billen

Uitzicht op het strand

Uitzicht in het duingebied

Nog even een groepsfoto gemaakt door een vriendelijke wandelaar

En toen natuurlijk weer terug de trailer op....dit ging iets moeizamer, maar nog steeds maar 20 minuutjes bezig geweest zonder blauwe plekken en kapotte spullen dus ik ben dik tevreden
. Dit jaar staan er nog 4 dagen strand en een midweekje Epe op de planning dus er volgen nog meer leuke plaatjes.Bedankt voor het kijken en een reactie zouden we leuk vinden!