Verjaardag,

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prisje18
Berichten: 24
Geregistreerd: 31-08-14

Verjaardag,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 12:46

Gisteren was m,n verjaardag, en mijn lieve vriend heeft geregeld dat ik een paardrijles kreeg.
Ik heb ook een 10 rittenkaart gehad! Ben zo blij ga al vanaf basisschool leeftijd naar de manege maar nooit echt les gehad. Alleen zo af en toe.
Maar nu is het eindelijk zo ver!
K heb er zooo van genoten. Mijn instructrice was bang dat ik spierpijn in mijn kaken zou hebben na het rijden omdat k met zo,n ''bigsmile'' op t paard zat.

Ik heb echt nog 1001 vragen over rijtechniek en alles wat erbij hoort.
Misschien gebruik ik de zoekfunctie verkeerd maar ben ook opzoek naar tips en handige weetjes voor beginners, Weet iemand goeie topics??

lycil8
Berichten: 160
Geregistreerd: 26-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:55

Haha wat leuk, geniet er van! Ben benieuwd hoe het je af gaat en wat je allemaal steeds leert :)

Probeer een zo goed mogelijke zit aan te leren, heel erg belangrijk voor jou en het paard. Daarbij is het heel erg moeilijk om aangeleerde gewoontes weer af te leren, daar ben ik nu zo'n beetje mee bezig haha.

Je kunt van bijna alle paarden topics eigenlijk wel leren, als andere mensen vragen hebben over hoe ze bepaalde dingen moeten trainen maar ook over andere dingen zoals voerschema's, alles is interessant en leerzaam vind ik :) Niet alles klakkeloos overnemen van een ander maar neem de adviezen iig mee en vraag bijvoorbeeld aan je instructrice of die je daar dan mee kan helpen.