Springen,los laten, longeren en pony vangen

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CxB

Springen,los laten, longeren en pony vangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 20:56

Hey,

rond half 10 kwam ik aan op stal, het was rustig(normaal in vakantie allemaal rond rennende kinderen, maargoed tis kerst natuurlijk :p). Nadat ik Boyke gepoetst had maar longeersingel omgedaan en hoofdstelletje in. Nadat ik 5 minuten in de binnenbak was en het ongeloofelijk saai vond maar naar de buitenbak gegaan, was wel nat maarja, pech haha. Of het nou geluk of pech was er was een boom omgevallen en punt was 30 cm ofzo, hoe meer ik naar het hek ging hoe hoger het werd maar de punt was recht en meer naar het hek stonden takken alles omhoog(ging serieus van 30cm naar 100 cm ofzo) dus maar niet meer naar het hek gegaan, daarna met behulp van palen en stenen een hindernisje opgezet en zo'n opklapbank in de bak gezet daar maar over heen gesprongen :P Tips voor twijfelen voor de hindernis hadden wel geholpen :D. Daarna Boyke uitgestapt en afgezadeld,deken opgelegd en op de poetsplaat gezet, toen pony van een vriendin gepakt en die er naast gezet, even gewacht tot de bak vrij was en daarna de 2 pony's in de bak gezet.

Ondertussen paard gepoetst en daarna pony's op stal gezet. Paard hoofdstel ingedaan en longeerhulp omgedaan en longeren maar ! Na een halfuurtje paard op stal gezet en nog met een paard gewandeld.

Toen er op stal verzorgmeisje van een pony aankwam en de pony niet uit de wei kreeg maar twee longeerlijnen aan elkaar geklikt en pony ingesloten en daarna gepakt, verzorgmeisje erop gezet(wel met cap :p) en naar de stallen gelopen, daarna naar huis gegaan :)

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 21:03

Lekker dagje op stal gehad dus :)

Ik zie alleen in je profiel dat je met een slee achter je pony aan gaat maar alleen met longeersingel om? Een pony moet trekken met zn borst en niet met zn rug :o

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 21:06

Tessa_93 schreef:
Lekker dagje op stal gehad dus :)

Ik zie alleen in je profiel dat je met een slee achter je pony aan gaat maar alleen met longeersingel om? Een pony moet trekken met zn borst en niet met zn rug :o

jupp :)

i know, was ook maar voor 10 minuutjes ofzo, moeten voor volgende keer even bursttuig ergens vandaan halen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie