verslag van een mislukte proef

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

flint_blesco

verslag van een mislukte proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-13 02:20

hallo,

zondag was het nog eens wedstrijd in de manege hier in de buurt
dit was de eerste keer wedstrijd met flint (4jaar en hier al van zijn geboorte) hij was er al een paar keer geweest & had nooit problemen gegeven, ik had mij wel per ongeluk voor 2 proeven ingeschreven, wat niet de bedoeling was
op de heenweg geen problemen, bleef braaf wachten om over te steken en het stukje bos dat we deden ging hij zelfs een rustig drafje aanhouden
daar aangekomen naar de inrijpiste, ik hield men hart al vast flint was nog NOOIT alleen geweest met zoveel vreemde paarden rond hem in een piste
hij gedroeg zicht echt super (oke we waren misschien met 5 in de piste)
toen we rustig naar de proefpiste gingen hadden we nog even naar een buitenpiste gegaan om wat fotos te nemen
dat ging goed, tot meneer het op een rennen zette :oo gelukkig snel terug kunnen nemen
nog even gewacht tot het aan mij was en binnen gegaan
ik moest me aanmelden aan de jury voor mijn proef, de jury zei nog niets en flint croste alweer, maar dit keer door de piste (poort van de piste was ineens doodeng en de jury ook)
daarna toch gelukt om mij aan te melden
de proef ging goed, alleen tijdens de galop gaf hij een bok (pfoe wat was dat weer even geleden) waardoor hij met zijn hoef/been de rand raakte (ik weet niet wat het was, maar ik hoorde ineens een super harde bonk en mijn moeder had het niet op de film dus kon het niet zien wat het was) aangezien hij daardoor super had geschrokken was toch maar gestopt (ik wist ook niet of hij wel of niet mank stond maar gelukkig niet)
mij voor de 2de proef maar gaan afmelden, ik wilde echt niet terug zoiets meemaken
op de terugweg maar besloten om het bos te nemen, zodag hij even kon lopen, het was echt een eeuwigheid geleden dat hij nog eens in het bos was geweest, maar hij deed het super (beekjes in, boomstammetjes over,...) alleen van een hond had hij wel echt bang & toen we halverwege waren begon het te gieten :(

oke het was het proberen waard, ik wist ook niet wat hij ging doen en: wie niet waagt niet wint :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie