Laatste kans op een goed einde..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 17:28

alleerst wil ik zeggen dat ik totaal niet weet waar ik dit moest plaatsen dus sorry modjes julie mogen het verplaatsen

Ik begin dit topic met een klein hartje.. ik weet niet of ik dit mag doen en ik weet ook dat ik waarschijnlijk reacties en comentaar ga krijgen die mij diep zullen raken maar ik vrees dat dit mijn laatste kans is.

iets meer dan een jaar geleden kreeg ik mijn eerste paard, de afspraak was duidelijk; ik moest alles zelf betalen en ervoor gaan werken. ik als 16 jarige heb mij hier mooi aan gehouden en zat dus elk weekend in de horeca en in de vakanties ging ik ook lekker werken. alles ging goed en wat was ik trots, net zoals mijn moeder die heel erg trots was dat ik dit voor elkaar kreeg.
Al snel bleek dat mijn werk in de horeca niet zo prettig was.. ik werd behandeld als een slaaf.
toen ik in Juli de frieten naar mijn hoofd gesmeten kreeg door de baas waren zowel ik en mijn moeder het er over eens dat het wel genoeg geweest was zo.
Moederlief zou alles betalen tot ik een nieuwe job had. ondertussen verhuisde wij ook en kosten liepen maar op, ik bleef maar zoeken achter werk maar nergens geraakte ik binnen.

in september moest ik van stal veranderen doordat wij ook verhuist waren en het te ver was. de stalling is even duur dus dat maakte niet uit. maar september betekende ook weer heel wat kosten voor school. belastingen en noem maar op.
Ik ben heel dankbaar dat de eigenaar van de stalling zo een geduld heeft en wilt wachten op zijn geld maar het bedrag stapelt zich steeds meer op van september tot nu..
ik zoek elke dag achter werk en probeer alles te doen, ik verkocht alles wat ik kon missen..

in de kerstvakantie kan ik eindelijk een weekje gaan werken waardoor we weer een heel eind verder zullen staan maar het is nog niet genoeg..

ik vrees echt dat als ik niet snel een oplossing vind ik mijn dierbare merrie zal moeten wegdoen

mvg,
Athina
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 23-11-13 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Vragen om geld uit bericht verwijderd


NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:30

Wat rot voor je zeg... Maar bij supermarkten en winkels als de hema hebben ze toch altijd wel iemand nodig?

De bioscoop, kranten lopen? Niet echt leuk, maar...

Wat ook een goede tip is is je inschrijven bij hulpstudent.nl of pgbwerk.com
Dan kan je in de thuiszorg gaan werken, véél vraag en je verdient echt heel leuk!

http://www.demestkever.nl/

We'll run wild
We'll be glowing in the dark


Y;(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:32

Idd, McDonalds? kranten? Zitten er kassen in de buurt? Vakkenvullen?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:33

Nouja.. Heftig hoor! Heel veel sterkte!

Solleke_Noah

Berichten: 11052
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:33

En tussendoor babysitten? Verdien je niet de wereld mee, maar als je wekelijks 2-3 babysits hebt, levert dat toch algauw rond de 50 euro per week op, toch mooi meegenomen. Doe zelf zaterdagwerk maar combineer het al jaren met wekelijks babysitten als extra zakcent.

Meer pyrografie zien? : https://www.facebook.com/de-Vuurboom-10 ... _todo_tour

"Op jou wachten? Geen sprake van. Ik heb altijd al voor je uit moeten lopen om je de weg te wijzen." - Nachtogen

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 17:34

NeverGiveUp schreef:
Wat rot voor je zeg... Maar bij supermarkten en winkels als de hema hebben ze toch altijd wel iemand nodig?

De bioscoop, kranten lopen? Niet echt leuk, maar...

Wat ook een goede tip is is je inschrijven bij hulpstudent.nl of pgbwerk.com
Dan kan je in de thuiszorg gaan werken, véél vraag en je verdient echt heel leuk!


ik woon in belgie (had ik beter vermeld) dus kranten lopen word hier bijna niet meer gedaan zeker niet in de streek, ik ben al op manege's geweest, dierenwinkel, supermarkt, de winkelstraten afgegaan, frituurs, beenhouwers maar zonder veel succes

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 17:34

Solleke_Noah schreef:
En tussendoor babysitten? Verdien je niet de wereld mee, maar als je wekelijks 2-3 babysits hebt, levert dat toch algauw rond de 50 euro per week op, toch mooi meegenomen. Doe zelf zaterdagwerk maar combineer het al jaren met wekelijks babysitten als extra zakcent.


babysitten heb ik al aan gedacht maar weet niet goed hoe je daar in geraakt dacht dat het meestal zo via via is van vrienden en familie zo van die dingen

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:35

Idd, thuiszorg? Is heel leuk, gezellig en het betaald echt niet slecht!

tiwi1969

Berichten: 7591
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:35

Supermarkten, post bezorgen of sorteren (daar is in december veel extra werk) ander horeca bedrijf... niet iedere baas in de horeca is zo.

Niet wachten op advertenties, maar de tijd die je normaal aan werken zou besteden nu gebruiken om werk te zoeken.

Ik ga mijn eigen weg en heb mijn eigen doelen. Pak daar gerust van mee, maar ga je eigen weg.

Solleke_Noah

Berichten: 11052
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:36

TsarinaZ schreef:
Solleke_Noah schreef:
En tussendoor babysitten? Verdien je niet de wereld mee, maar als je wekelijks 2-3 babysits hebt, levert dat toch algauw rond de 50 euro per week op, toch mooi meegenomen. Doe zelf zaterdagwerk maar combineer het al jaren met wekelijks babysitten als extra zakcent.


babysitten heb ik al aan gedacht maar weet niet goed hoe je daar in geraakt dacht dat het meestal zo via via is van vrienden en familie zo van die dingen


Briefjes in de bus doen in de omliggende straten waarin je je diensten als babysit aanbiedt, briefje omhoog hangen in de supermarkten. Verder kan je eens bij bakkers informeren, die hebben vaak ook iemand nodig..

Meer pyrografie zien? : https://www.facebook.com/de-Vuurboom-10 ... _todo_tour

"Op jou wachten? Geen sprake van. Ik heb altijd al voor je uit moeten lopen om je de weg te wijzen." - Nachtogen

malih

Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:36

marktplaats ? daar vind je advertenties voor baby sitters

of schoonmaak werk.

“If you keep on doing what you’ve always done, you’ll keep on getting what you’ve always got”

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:41

Bijrijder die je een vergoeding vraagt? Als je dit absoluut niet wilt moet je het ook niet doen maar het is misschien ook een tip voor als je weer werk hebt (dus minder tijd).
Veel succes en sterkte!

_Caro_

Berichten: 170
Geregistreerd: 11-12-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:43

In België kan je ook babysitten via de gezinsbond. In elke gemeente is een persoon die de babysit dienst regelt. Telefoonnummer van de gezinsbond opzoeken, bellen en vragen naar de plaatselijke verantwoordelijke. Mensen bellen naar die persoon wanneer ze een babysit nodig hebben en die persoon contacteert jou dan.

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:44

En wat vind je van de tip van http://www.pgbwerk.com en http://www.hulpstudent.nl
Dan schrijf je je in met je woonplaats en krijg je aanvragen via mail waar je op kan reageren.
Dat zijn dan mensen die hulp zoeken in het huishouden voor 2 of 3 uur per week. Mag je zelf weten of je reageert of niet.
Heb zelf nu 3 schoonmaak adressen via die site en verdien ruim 10 euro per uur. Had die adressen ook al vrij snel, en is lekker flexibel want je hebt alleen met die mensen te maken.

Babysit adressen zijn moeilijker te vinden in mijn ervaring. Overal waar ik oppas kennen ze me of heb ik ze leren kennen van het schoonmaken.

http://www.demestkever.nl/

We'll run wild
We'll be glowing in the dark


Y;(

BobbieLover

Berichten: 1950
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: naast me buren ergens in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:46

Bied je paard als bruikleen even aan, of lease
tot je alles op orde hebt kwa kosten en dat soort dingen.
Anders stapelt alles zich op..

Bobby #verkocht missyou <'3 ❤ There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are. Think about that before you judge someone.
:¨·.·¨:♡♡
`·. Toeval❤Brownie https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34.0-12/10168510_526406814138586_901301408_n.jpg?oh=4600f8e1ca0236923e0f0757a1eaf460&oe=5348AD0D&__gda__=1397278587_268afd440784410c7c465ec8c91ef8b8
If i only live once, i wanne die with you

xMyrth

Berichten: 2795
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:46

oh wat balen zeg, TS.

toch denk ik niet dat het onmogelijk is om werk te vinden, dus vooral niet opgeven.
als je wilt babysitten, moet je zelf een AANGEBODEN advertentie plaatsen en niet wachten op GEVRAAGD advertenties :) en zoals boven inderdaad ook al gezegd wordt, supermarkten, post bezorgen in december, bakkers, kassen etc. just don't give up! :) succes!

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 17:53

hoeveel kan je zo ongeveer vragen als je je paard aanbied als lease ?
ik zal mij zeker al eens wat meer verdiepen in het babysitten

BobbieLover

Berichten: 1950
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: naast me buren ergens in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:55

TsarinaZ schreef:
hoeveel kan je zo ongeveer vragen als je je paard aanbied als lease ?
ik zal mij zeker al eens wat meer verdiepen in het babysitten



Ligt eraan wat je bied,
sommige vragen zelfs 150
Misschien als je iemand die situatie uitlegt, dat ze het begrijpen en dat je uiteindelijk zegt, als alles weer oke is dat de prijs dan weer daalt :)

Bobby #verkocht missyou <'3 ❤ There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are. Think about that before you judge someone.
:¨·.·¨:♡♡
`·. Toeval❤Brownie https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34.0-12/10168510_526406814138586_901301408_n.jpg?oh=4600f8e1ca0236923e0f0757a1eaf460&oe=5348AD0D&__gda__=1397278587_268afd440784410c7c465ec8c91ef8b8
If i only live once, i wanne die with you

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:56

Vervelend voor je.

Wil geen spelbreker zijn, maar als je nu al je paard niet kunt betalen. Wat doe je dan als er onverwacht medische kosten zijn?? Ik zou eerlijk naar je eigen situatie kijken en je merrie verkopen of desnoods verleasen. Wacht een aantal jaar tot je een stabiel inkomen hebt en alles goed kan betalen.

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 18:00

N0a schreef:
Vervelend voor je.

Wil geen spelbreker zijn, maar als je nu al je paard niet kunt betalen. Wat doe je dan als er onverwacht medische kosten zijn?? Ik zou eerlijk naar je eigen situatie kijken en je merrie verkopen of desnoods verleasen. Wacht een aantal jaar tot je een stabiel inkomen hebt en alles goed kan betalen.


er is een speciale rekening waar geld op staat voor als er medische problemen zouden zijn.. aan dat geld kom ik dus liever niet aan en is echt mijn laatste keuze... alles is goed bedacht hoor voor ik haar kocht en haar verkopen doe ik niet ze is dolgelukkig bij mij en ik heb een band met haar die in geen woorden valt te beschrijven neen al moet ik elke dag boterhammen met choco eten ik doe ze niet weg

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 18:02

Ik ben het eens met Noa.. wat nou als ze ineens met koliek staat in het weekend? Dat kost je zo 200-300 euro.

En idd, http://www.werkenbijpostnl.nl werk ligt daar nu voor het oprapen. Overal zoeken ze voor december extra krachten, dus je kunt heel snel aan de slag. En zo heel rot verdient het niet.

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 18:06

Liesje89 schreef:
Ik ben het eens met Noa.. wat nou als ze ineens met koliek staat in het weekend? Dat kost je zo 200-300 euro.

En idd, http://www.werkenbijpostnl.nl werk ligt daar nu voor het oprapen. Overal zoeken ze voor december extra krachten, dus je kunt heel snel aan de slag. En zo heel rot verdient het niet.


ik heb al antwoord gegeven op Noa hier boven over mogelijke medische problemen.. ook woon ik in belgie en zie dat de site van nederland is ben ondertussen op zoek naar sites zoals deze hier in belgie :j

BigOne
Berichten: 38039
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 18:06

Maar je loopt achter met betaling van de stalling, dat zou ik toch maar aanvullen uit dat speciale potje, als er dan wel wat met je paard gebeurt kun je beter met de da een afbetaling regelen ipv dat je zo meteen van de stal gegooid word. Nergens geen goedkope stalling bij iemand anders te vinden??

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 18:10

bigone schreef:
Maar je loopt achter met betaling van de stalling, dat zou ik toch maar aanvullen uit dat speciale potje, als er dan wel wat met je paard gebeurt kun je beter met de da een afbetaling regelen ipv dat je zo meteen van de stal gegooid word. Nergens geen goedkope stalling bij iemand anders te vinden??


die rekening kan enkel mijn moeder op en die weigert op dit moment nog om daar geld af te halen ik probeer haar wel te overtuigen om toch al een deel te kunnen afbetalen.. deze stalling is niet extreem duur en ik maak me ook geen zorgen dat ik van stal gesmeten zal worden maar als het bedrag zich steeds opstapelt word het ook steeds moeilijker -O-

Janine1994

Berichten: 60
Geregistreerd: 22-09-09
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 18:17

Ik heb hier het zelfde probleem! Betaal alles zelf, m'n hele loon gaat ernaar uit maar ja dat is mijn keus! Nou is mijn paardje chronisch ziek alleen maar kosten! Ik heb voor de nood situaties familie die mij geld schenken voor haar artrose en andere dure kwalen! Hier ben ik hun ook heel dankbaar voor... Maar t verhaal tussen dat ik het zelf betaal en familie etc zit iets anders inelkaar! Maar als je dit paard echt wilt houden zou ik als ik jou was bij alle bedrijven die je tegen komt naar binnen wandelen en vragen of ze mensen nodig hebben! Maakt niet uit wat het is! Ik wens je veel succes met het zoeken naar een baan! :)

Ofcourse (Corleone x Orthos)| » A horse doesn`t care how much you know until he knows how much you care ....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers