Een enerverende dag op het heerderstrand

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kunamosity

Een enerverende dag op het heerderstrand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 13:12

Een vriendin, tevens eigenaar van beide paarden, en ik gingen met de paarden naar het Heerderstrand. Ik op Triggen, een fjord, zij op Donar, een merens. Onze mannen gingen mee met de honden. Eerst lekker door het bos om daarna bij het heerderstrand aan te komen. Eerst de paardjes lekker pootje laten baden aan de hand om er daarna weer op te gaan en rustig over het strand te rijden. Daarna stonden we lekker bij het water. Toen kwam er opeens een hond aan. Donar nam de benen. Door het draaien viel mijn vriendin er af. Dit zag ik niet. Ik galopeerde verder op Triggen en probeerde hem naar rechts te sturen, de heuvel op. Ik keek naar rechts en zag opeens dat Donar ruiterloos naast me galopeerde. Toen schrok ik me een hoedje! Ik kon alleen maar hopen dat Donar (hij is de leider) zou stoppen, want ik kreeg Triggen niet meer terug. Uiteindelijk stopte Donar en Triggen dus ook en toen kon ik afstijgen. Toen lopend teruggegaan naar mijn vriendin. Ze had een zeer achterhoofd en verder nogal beurs. Maar het scheen gelukkig mee te vallen. Dat was me het avontuurtje wel. We zijn rustig teruggereden en daarna hebben we nog kunnen genieten van pannenkoeken in het restaurant, terwijl de paarden in de paddock hooi konden eten.
https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater

De kleine dierentuin is een zootje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie