Paardenbeul in Eemnes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Paardenbeul in Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 21:26

Op Facebook zag ik meerdere berichten van een Paardenbeul in Eemnes / omstreken. De paardenbeul knipt staarten en manen af en maakt dekens kapot met een mes.

Dit stond op Facebook:

IEDEREEN OPGELET! PAARDENBEUL SLAAT VOOR 2E KEER TOE IN EEMNES!
Zondag/Maandag nacht sloeg hij/zij toe Dichtbij Stad en Lande Ruiters. Vannacht heeft hij bij mijn paarden toegeslagen. Mijn merrie haar deken is meerdere keren toegetakeld met een mes. Hierdoor heeft mijn merrie een flinke snee opgelopen, maar de wonden vallen gelukkig mee. Bij de andere paarden zijn er plukken manen en staart afgesneden. Ook is onze bedrading flink beschadigd,maar de paarden zijn gelukkig nog gezond. Politie, buurtpreventie en media is ingelicht en zullen actie ondernemen. LET OP! Politie vermoed dat hij/zij weer toeslaat! Jammer genoeg weten we niet waar, maar het kan overal in Nederland zijn!

En een ander bericht:

Vannacht heeft een idioot de paarden in onze wei aangevallen. Manen afgeknipt, paardendeken aan stukken gesneden, etc. Eerder deze week is in een andere weide aan dezelfde weg (Gooiersgracht-Noord die loopt van Huizen tot Eemnes) een paard doodgestoken. Mocht je wat horen of zien over deze walgelijke acties; geef het aan me door!

Absurt dat dit gebeurd..

Zijn dan ook wel meerdere aangiftes gedaan maar de dader is nog niet gevonden,

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Paardenbeul in Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 21:27

AfschuwelijK!! :n

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 21:28

Vreselijk! Het zal je maar gebeuren. Moet je toch niet aan denken..

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Re: Paardenbeul in Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 21:48

He getver, wat naar. Daar staat het paard van een klant van me. Moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren, het is er donker 's avonds en stil...
Wat een zieke idioten lopen er toch rond, brrrrrr! :(

love_Soraya

Berichten: 3827
Geregistreerd: 12-02-12

Re: Paardenbeul in Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:15

Afschuwelijk zeg ! Wat lopen er toch idioten rond om bang van te worden! Eemnes ligt nog niet eens zo gek ver uit de buurt.. hopelijk wordt de dader snel gepakt en goed gestraft!