Schriktraining met Hartog!

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Imaani

Schriktraining met Hartog!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 21:52

Vorige week wandelde ik met Hartog langs een een stuk waar de stoep verbouwd werd. Er lagen allemaal stapels met tegels, rood-witte hekken en het was afgezet met rood-wit lint. Mooie oefening! Dacht ik..Maar meneer vond het totaaaaaaaal niet eng :+ Dus besloot ik om vandaag thuis schrik training te gaan doen. Ik had een zeil over de grond gelegd, maar ook daar liep meneer in 1 keer overheen. :') Toen besloot ik iets heel anders te proberen! Ik heb 4 hindernispalen uit elkaar neergezet en het zeil daaroverheen getrokken. Een tunneltje dus. Eigenlijk is Hartog net iets hoger dan de palen (het zal 5cm schelen), maar ik vond dat hij er maar aan moest wennen dat er zeil over zn rug kwam. Hij vond het zowaar spannend in het begin, maar na een paar keer liep hij zo achter me aan onder het zeil door *\o/* Heerlijk zo'n paard! Later op stal heb ik nog even geoefend met de paraplu, maar dat was natuurlijk weer niet eng :D
Kunnen jullie het filmpje van onder het zeil doorlopen zien zo? https://www.facebook.com/photo.php?v=638676336194694

En foto's van op stal:
Afbeelding
Afbeelding
en als kapstok :D
Afbeelding

Rust zacht, lieve Imaani.
Luna B+13 L1+7

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 12:23

Super gaaf dat ie zo braaf is.
Spoiler:
Het is wel een beetje risc in de stal, hij kan hier niet weg je zou dit beter in een afgesloten bak doen waar hij wel weg kan rennen maar niet naar buiten kan

windigo 9-7-12
Dressuur b+15 L1+11, L2+2 springen B+6 Endurance k3 254.5 goed gekeurde km's!
instagram |facebook |website

Imaani

Re: Schriktraining met Hartog!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 19:00

Ja hij is super braaf! Helemaal tof :D En klopt helemaal, maar ik had hem al eens eerder de paraplu laten zien (toen stond hij met de hele kudde in de bak) en wist dat hij daar niet bang voor was ;) Ik liet het even aan een vriendin zien :)

Rust zacht, lieve Imaani.
Luna B+13 L1+7

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie