Ken je dat gevoel?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Pearl00
Berichten: 12
Geregistreerd: 09-11-13

Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 00:10

Hey,

ik wil gewoon even men verhaal kwijt, ik loop al een hele dag met gemengde gevoelens rond, en zou graag eens meningen horen van iemand die er totaal buitenstaat..

Dus

tot over 3jaar geleden had ik een vriend, hij was men eerste 'serieuze' vriendje en we zijn 3jaar lang samen geweest. Na hem heb ik in die 3jaar al 2 korte relaties gehad, hij toen nog niet. Ik kom hem nog geregeld tegen, niet dat we dat uren staan praten maar wel gewoon even goeie dag zeggen. Nu elke keer dat ik hem zie, weet ik niet goed hoe ik me moet gedragen, wat ik moet voelen.. echt raar want we zijn nu al 3jaar uit elkaar en toch elke keer opnieuw gebeurd dat. We hebben ook zowa gemeenschappelijke vrienden dus gebeurd het wel eens dat we bij het uitgaat na wat drinken toch wat langer met elkaar praten buiten enkel dag te zeggen.

Nu heeft hij sinds kort een vriendin, ik weet na hem heb ik al 2 korte relaties gehad en hij nog niks, maar nu hij een vriendin heeft toen ik dat hoorde was ik daar precies ff niet goed van, het voelde aan alsof ik hem nu pas echt volledig kwijt was..

Gisteren was ik met wat vrienden weg, had hij blijkbaar naar iemand gestuurd van hoe is het daar en is Lien ( ik ) daar, toen hij hoorde da ik er was stuurde hij dat hij ni zeker was of hij dan wel nog zou komen. Plots stond hij daar toch, met zijn vriendin. Ik had haar nog niet eerder gezien dus het voelde toch beetje onwennig.

Ik weet niet hoe of waarom, maar nu sinds hij een vriendin heeft weet ik niet goed meer hoe ik me moet voelen tegenover hem. Het zal altijd wel zo blijven dat het mij iets zal doen als ik hem zie en bij hem ben, mss wel normaal als het je eerste echte lief was..

Maar waarom heb ik nog steeds zo'n raar gevoel als hij in men buurt is ? We zijn al 3 jaar uit elkaar en toch doet het me nog steeds iets als ik bij hem ben, dan denk ik wel eens terug aan toen we samen waren.. Heeft iemand van jullie dat ook als je al zolang uit elkaar bent ?

Wat moet ik met deze gevoelens nu ? :(


JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 00:20

Het is misschien raar inderdaad, maar zoals je zelf al zegt jij hebt ook al 2 bieuwe relaties gehad maar ook hij zal zijn eigen weg gaan.
En ook voor hem komen weer relaties.
Hier kun je weinig tegen doen alleen het te accepteren.
Ik snap je gevoel dat het misschien een beetje eigen voeld, maar ieder gaat verder ;)

Ik denk dat als je het misschien een beetje gewend bent dat het gevoel vanuit jou ook minder zal worden, en dat jij ook je eigen weg vind.

Succes! ;)

Ojee <3Beertje & Mickey & Thyca <3
Believe in yourself..

Pearl00
Berichten: 12
Geregistreerd: 09-11-13

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 00:23

Het is net omdat ik ookal 2 korte relaties heb gehad na hem da ik ni snap waarom hij me steeds nog zoveel blijft doen.. Ik zag hem écht graag, en op een of andere manier zal dat ook wel nog altijd blijven denkik.. Of dat gevoel heb ik nu toch allesinds;

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 00:24

Ik volg, heb ook last van die 'blanco gevoelens' zoals ik ze liever omschrijf.

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 00:29

Misschien als je hem een tijdje helemaal niet ziet dat het dan anders gaat?
Las dat het moeilijk zal zijn, omdat hij in jullie vriendenkring is maar het valt te proberen denk ik.

Anders met hem praten?

Ojee <3Beertje & Mickey & Thyca <3
Believe in yourself..

Pearl00
Berichten: 12
Geregistreerd: 09-11-13

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 00:33

ik ben er al een paar keer over begonnen met hem, en hij zegt da ik hem moet vergeten, dat het toch nooit meer zou lukken. En ik weet dat hij 100% gelijk heeft, het zou idd niet goed lopen stel dat we ooit het trg een kans zouden geven, onze karakters zijn te verschillend. Voor gisteren was het geleden van augustus dat ik hem gezien had, maar daarvoor was het bijna een jaar geleden en evengoed had ik datzelfde gevoel toen ik hem na dat jaar terug zag. En we sturen eigenlijk ook bijna niet meer met elkaar, enkel het hoofdnoodzakelijke, bij verjaardagen of toen hij ff in het kliniek lag..

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 00:37

Dan moet je in jezelf zeggen als je hem ziet, we zijn te verschillend en dat word niks meer.

Het heeft gewoon tijd nodig ; )

Ojee <3Beertje & Mickey & Thyca <3
Believe in yourself..

Pearl00
Berichten: 12
Geregistreerd: 09-11-13

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 00:39

Dankje JenW, khoop dat je gelijk hebt :)
En het heeft gewoon tijd nodig ? ik doe er al 3 jaar over :p

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 00:44

Het lijkt erop alsof je meer het gevoel mist dat hij misschien nog wel wat voor jou voelde. Nu hij een vriendin heeft loopt hij niet meer achter jou aan. Het is even wennen voor jou maar dat komt wel goed. Gun het hem! Je hebt drie jaar de tijd gehad om erachter te komen of je meer van hem wilde maar als in die tijd die gevoelens niet boven zijn gekomen dan zie je hem waarschijnlijk ook niet als 'meer'.

Dit bedoel ik niet negatief, het komt wel met de tijd :)

Pearl00
Berichten: 12
Geregistreerd: 09-11-13

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 00:48

@lauraMc, Toen hij nog geen vriendin had liep hij ook niet meer achter mij aan hoor, wij sturen nog amper, het is egt puur alsk hem dan zie da alles qua gemengde gevoelens weer naar boven komt..

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Re: Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:05

Ook al duurt het al 3 jaar, een relatie is niet niks en kun je niet zomaar 'vergeten' de een doet er langer over als de ander. ;)

Ojee <3Beertje & Mickey & Thyca <3
Believe in yourself..

zonnebloem18

Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:52

Omdat dit op LZP hoort en TS daar nog niet genoeg kuddeposts voor heeft, hier een slotje.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, GrapeshotBot, mriek1990 en 4 bezoekers