iets waar ik nooit van kon dromen: aan de hand wandelen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

iets waar ik nooit van kon dromen: aan de hand wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:35

Hoi,

Om een lang verhaal kort te maken: flint is altijd al een dominant paard geweest.
Er waren zelfs dagen dat ik gewoon bang van hem had en dagen dat hij mij aanviel.
Aan de hand wandelen durfde ik bijna nooit in de wei (ik probeerde hem, als ik hem nodig had te lokken met koekjes of eten) buiten wandelen is alleen een paar keer gebeurt met mijn papa die hem vast had.
Omdat hij zo dominant was, ben ik sinds een paar maanden begonnen met nh lessen, wat meneer echt goed oppakt.
Vandaag is gebeurt wat ik echt nooit kon dromen, ik ben hem gewoon uit de wei gaan halen, heb wat grondwerk gedaan, zijn hoofdstel aangedaan (voor de zekerheid en dan een touw aan het hoofdstel en een touw aan het halster dat hij er onder had) en aan de hand gaan wandelen :d.
Oke het was niet ver (tot aan de bocht van het priveweggetje) maar meneer gedroeg zich prima :d kwam niet dominant uit de hoek, bleef braaf stappen & wilde daarna helemaal niet eens terug naar de wei :p.
Ben echt fier op mijn paardje en blij dat ik die 'grote' stap heb kunnen/durven zetten :d .

IngeK
Berichten: 875
Geregistreerd: 24-06-07

Re: iets waar ik nooit van kon dromen: aan de hand wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:01

*\o/*

Ik vind zulke berichten altijd zo leuk om te lezen. Geniet er van!

Ik ga zometeen ook weer wandelen met mijn jonge paard, onze bak is te nat en op zijn rug durf ik nog niet de weg op, maar we wandelen nu veel, en dat is zo genieten als het goed en rustig gaat, dus ik snap je trots.

floortje1001
Berichten: 99
Geregistreerd: 26-10-13
Woonplaats: Utrecht

Re: iets waar ik nooit van kon dromen: aan de hand wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:14

Super voor beiden partijen. :) Nog veel succes in de toekomst!