bah kan er z slecht tegen

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rebecca

bah kan er z slecht tegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 13:50

ugh loop nu bijna 3 jaar op ene zorgboerderij , ze hebben 2 sinds eeen half jaar of langer 3 grasmaaierig pony's. Nu ben ik intensief met 1 bezig al een poos nu is er een nieuw meisje echt nog ietwat penny , en die mag met haar bezig. Alla ik heb niks erop tegen , gaat ze in de bak gelijk als een stuk speelgoed er gek mee doen. Ze zit achter vast in de spieren en wil haar aanleren stappend in de bak en na een paar rondjes draf (mokkel draaft al vanuit het weiland naar de stal en vice versa , door de stal overal heen), kan er zo slecht tegen ik ben 4 dagen per week bezig en dan verneuken ze het beestje zo |( Ze is al 18 dus wat rustiger mag ook wel en had haar een vrije dag gegund (heeft ze normaal 3x per week,al heb ik geen idee wat ze meer met haar doen..) , maar de begeleiding weer en weg is haar vrije dag, Gadver wordt er zo woest van , beest verneuken 1 . Haar manieren afleren 2 maar ik mag niet kijken is 3 }:) Ik weet hoe ze in elkaar steekt maar nee ik mag me er niet mee bemoeien , en ze moesten een uur bezig hallo zeg een half uur en ze heeft het bij wijze van gehad.

Piep ik nou zo , maar grr wordt er zo woest van _-:(

Ssstt ben ozosnel /3 <:) :){

ShannonJuul

Re: bah kan er z slecht tegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:53

Ik snap dat dit heel frustrerend voor je is. Mijn pony is al 19 en ik zou ook niet willen dat mensen er zo mee omgingen. Helaas voor jou kun je hier vrij weinig aan doen.

Why be afraid,
To make an honest mistake,
If you acknowledge the pain,
And you want to change,
You can get through everything!

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:54

Misschien de volgende keer iets duidelijker typen, het leest erg verwarrend.
Kan je niet naar de begeleiders van die zorgboerderij gaan? Neem aan dat die pony's van hen zijn en daar je verhaal neerleggen. Anders is er inderdaad niet veel aan te doen omdat het jouw pony's niet zijn.

Eclair dore B+3 - L1+7
Ingmar M2+4 ⭐

Rebecca

Re: bah kan er z slecht tegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 14:30

sorry maar ik baal en ben gewoon boos , en ja ze hadden de 25 jarige ook mee. Die is langzaam omdat ze helemaal vast zit , en maar trekken aan het touwtje :(

Ja dat is het meest k u t ik heb geen poot om op te staan , dinsdag ben ik er pas weer en anders stop ik maar met de pony's.

Ssstt ben ozosnel /3 <:) :){

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie