Baroque Event Moravita (2012) *afgelast* zie p4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Baroque Event Moravita (2012) *afgelast* zie p4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:28

Welkom!

Voor velen van jullie lijkt het misschien nog zo ver weg, maar de voorbereidingen voor het Baroque Event Moravita 2012 zijn alweer in volle gang! De datum voor dit internationale evenement is dit jaar vastgesteld op vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 september.
Ook dit jaar vindt het evenement plaats op het prachtige landgoed van stal Moravita, gelegen in Coevorden. Dankzij de vele geweldige sponsoren kunnen wij wederom de toegang overdag gratis houden voor onze bezoekers, het hele weekend lang!

Achter de schermen is een enthousiast team van leidinggevenden, vrijwilligers en stagiaires alweer druk bezig met het rondkrijgen van een onvergetelijk programma, de gesprekken met onze fantastische sponsoren en het verder bekendmaken van dit unieke evenement

Afbeelding Afbeelding

In 2010 werd het Baroque Event Moravita voor het eerst georganiseerd, en wij mogen zeggen: mét succes! Deelnemers en bezoekers waren erg enthousiast en in zowel binnen- als buitenland wordt nog regelmatig over dit barokke evenement nagepraat.

Dit jaar, op 28, 29 en 30 september nodigt Moravita u allen graag weer uit op haar landgoed voor het internationale Baroque Event 2012. Een unieke mogelijkheid om drie dagen lang allerlei verschillende barokke rassen in wedstrijdverband tijdens de indrukwekkende kür op muziek te kunnen aanschouwen, binnen een gemoedelijke sfeer.

De indrukwekkende barokke paarden, de prachtige kostuums, de muziek en natuurlijk de unieke ambiance op Landgoed Moravita maken deze paar dagen tot een waar uitje voor paardenliefhebbers en hun vrienden en familie. Met de aanwezigheid van verschillende stands, een sfeervol terras en een gezellig kinderdorp zal geen bezoeker zich hoeven vervelen! Na de intense voorstelling van Hofreitschule Bückeburg tijdens het Baroque Event 2010, is Moravita ook dit jaar weer van plan een uniek programma op de gala-avond van zaterdag 29 september aan te bieden. Tijdens de zaterdag en zondag zullen er overdag indrukwekkende barokke kür op muziek proeven verreden worden, op verschillende niveaus (van B t/M Grand Prix!!!). In de pauzes proberen wij een showprogramma te verzorgen voor onze bezoekers. En het programma voor vrijdag? Dat blijkt nog even een (grote) verrassing..

Afbeelding Afbeelding

Dit alles bij elkaar genomen belooft het wederom een fantastisch Baroque Event te worden in 2012, waarbij de passie en liefde voor de barokke paarden en de klassieke rijkunst bij elkaar komen. Wij hopen u daar te mogen begroeten!

Laat dit topic de plek worden voor het delen van al onze ervaringen en ideeën op het gebied van barokke paarden, klassieke rijkunst en vooral hét barokke evenement van Europa. Verhalen en meningen over het evenement van 2010, ideeën over en wensen voor het evenement dit jaar- alles is van harte welkom. Ook zullen we proberen jullie hier op de hoogte te houden van het laatste nieuws over het evenement. Laten we er een prachtig topic van maken :)

http://www.baroqueeventmoravita.com

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:32

*\o/* Natuurlijk ben ik ook van de partij.
Prachtige opening Wildwings!

Ik ben ervan overtuigd dat het wederom een prachtig event wordt.
En hoop dat velen met hun barokke paarden mee gaan doen.

BabbieB

Re: Baroque Event Moravita (2012)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:34

Woehoe, heb er nu al zin in! Ik ben van de partij!

Dat wordt een echte paardenevenementenmaand. Eerst naar Anja en daarna naar Ton en Alet :)

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:35

Yea! Ik heb er ook zin in, mag weliswaar nog niet zelf meedoen maar wij komen weer meehelpen achter de schermen :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:38

Dát ga ik op mijn kalender zetten!! :))

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:47

MamaMiesje schreef:

Deal! Heb ik ook weer een slap excuus om eindelijk weer eens bij Ton en Aletta te gaan buurten :o

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:27

*\o/* zo die staat NU vetgedrukt in de agenda!!

:7 zinan!

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:31

oeh.. dat lijkt me ook wel stoer om heen te gaan! :D

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:22

flettie schreef:
MamaMiesje schreef:

Deal! Heb ik ook weer een slap excuus om eindelijk weer eens bij Ton en Aletta te gaan buurten :o

Leuk, kunnen wij ook even bijkletsen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:28

Dit schrijf ik even in mijn agenda!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:29

Gezellig Peet!

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:52

Jippie!!! We zijn zoals Nikki zegt al volop bezig met de voorbereidingen en ik kan alleen nog maar verklappen dat het FANTASTISCH wordt!! Heerlijk om jullie allemaal te mogen ontmoeten in september!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:44

:):) ga ik ook op de kalender zetten :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:50

Oh dan kunnen we meeten, Fnanne :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 11:25

Wat leuk om zoveel enthousiaste reacties te lezen :D
Kán niet anders dan een geweldig evenement worden, toch?

Nog even een klein verzoekje voor bezoekers die aanwezig waren op het Baroque Event Moravita in 2010.
Wij zijn namelijk voor de nieuwe website van het Baroque Event Moravita nog op zoek naar bezoekers of deelnemers van het evenement in 2010, die het leuk vinden hun ervaringen te delen met anderen in de vorm van een korte getypte testimonial. Hoe waren de mensen, hoe was de sfeer, was alles goed geregeld, hoe was de aankleding van het terrein, hoe heb jij de gala-avond ervaren, wat voor indruk heeft het evenement bij jou achtergelaten? Kortom: hoe heb jíj het Baroque Event 2010 beleefd als gast? Alles is welkom: korte verhalen, grappig anekdotes, langere lappen tekst, inzendingen voorzien van één of meerdere foto's: wij zien AL jullie reacties graag tegemoet. De beste en leukste inzendingen krijgen een mooie plaats op zowel de website als in de maandelijkse nieuwsbrief!

Testimonials mogen gestuurd worden naar info@baroqueeventmoravita.nl of per PB verstuurd worden. Hartelijk bedankt!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:09

Ontzettend leuk! Ik heb het al in mijn agenda gezet!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:03

Leuk! maar waar wordt het gehouden?

AnneJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:06

Als ik kon... Dan zou ik ook zeker gaan :D

@Elisa2, het is in Coevorden, Moravita

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 17:14

Leuk!
Is er naast alle demo's ook iets van een strodorp met kraampjes ed?
Het lijkt me ook wel een fijn evenement om zelf met een kraam te komen nml.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:27

Hartstikke leuk, jullie positieve reacties! Bedankt, en schrijf het inderdaad zeker in de agenda op, het zal het bezoeken waard zijn. :D

Vergeet voor het laatste nieuws ook niet de Twitter- of Facebookpagina in de gaten te houden. Hoewel we natuurlijk ons best doen om hier ook zoveel mogelijk updates en soms zelfs primeurs voor jullie te plaatsen ;)

Elisa, het evenement zal inderdaad worden gehouden in Coevorden bij stal Moravita. Op de website staat een adres en ook routebeschrijving (zelfs voor reizen met het openbaar vervoer +:)+), maar ik zal voor de duidelijkheid even vragen of de locatie ook in de beginpost opgenomen kan worden, bedankt!

Naast alle verschillende kür op muziek proeven, de indrukwekkende gala avond en nog een aantal grote verassingen.. kan ik in ieder geval alvast verklappen dat er inderdaad een 'Baroque Village' (internationaal strodorp, om het begrijpelijker te houden voor onze vele buitenlandse gasten ;) ) zal zijn met verschillende standhouders, waar wij achter de schermen al druk mee bezig zijn.

Ook lopen er nog andere projecten, maar daarover in de loop van volgende week meer.. een tipje van de sluier speciaal voor bokt?
Eén van deze projecten is ieder geval erg kunstzinnig, brengt iets nieuws ten opzichte van het evenement in 2010, en zal zéker een kijkje waard zijn tijdens het Baroque Event 2012.. ;)

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:35

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:39

(Oei, dat wordt straks nog een wijziging in de beginpost, arme moderators :)) )

Leuk dat ook jij er enthousiast over bent! Ik zou het zeker alvast in de agenda schrijven en ons een bezoekje komen brengen, want...
Dankzij onze vele, geweldige sponsoren kunnen wij de toegang overdag gratis houden *\o/*
Voor de gala avond van zaterdag dient logischerwijs wel een kaartje gekocht te worden, de kosten hiervan zullen in de loop naar het evenement toe bekend gemaakt worden, samen met het programma van die avond. Tickets zullen dan gekocht kunnen worden via onze website.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:45

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

fineaud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:00

Toll, wir kommen bestimmt!!!! *\o/*

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:56

Wat houdt zo'n gala avond precies in? :)
Sjiek gekleed naar mooie paarden acts kijken bijvoorbeeld?? :)