Hiep Hiep hoera gezinsuitbreiding.

Moderators: Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Stagediver

Hiep Hiep hoera gezinsuitbreiding.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 17:23

Jaaaaaaaaah! gezellig gezinsuitbreiding.

Ik had mijn moeder opzoek toch gestuurd om het perfecte paard voor haarzelf te vinden, vond ik wel een leuk kadootje, Mijn moeder heeft nogal nare dingen meegemaakt in het verleden met paarden en daarom is ze wat angstig geworden. Het kon me dus niet schelen hoelang ze ging zoeken.. of het prijskaartje! als het maar het PERFECTE MAATJE was. Nou na een maand ploeteren en verschilende paarden elke dag te hebben gezien zelfs aan de andere kant van het land. Is knut gekomen! En me moeder die heb me toch een spierpijn. Die crost de hele bak met hem af! hup gaan met die banaan! ze zijn onafscheidelijk! Knut is een 15 jarige fjord!
Afbeelding

Me moeder was nog bij een pony wezen kijken in de buurt, maar die vond ze niet zo... Want die was niet zo best onderhouden.. Die vond ik hier op bokt toevallig. Mja ik wou toch al een pony of paard erbij.. Ik kon de vorige eigenaar er van. die heeft mijn ponies verzorgd paar jaar terug. Of ze niet wist of ze voor een leuk prijsje wegkon.. Dus na de eigenaar te hebben gemaild.. Heb ik besloten om nog een fjord te kopen, ze is 5 jaar en best wel groen, misschien past ze wel in het 2 span met knut! dat zou wel tof zijn..

Nu ben ik nog niet in Nederland dus gaat de oude eigenaar voor haar zorgen, En zijn we bezig met een stal aan het zoeken, thuis is het vol. en zij wist nog een plekje, heb zelf mijn nrps op de manege staan.. Maar dat stukje is veel leuker hebben we gewoon een stekje voor ons zelf! Hopelijk kan ze dan volgende week komen. Misschien zet ik Shakir en de nieuwe wel bij elkaar.
Zoek wel nog een nieuwe naam voor haar. Ze heet nu Diva maar ik ken al een paard met die naam.. Dus wil wat anders iemand een idee voor een leuke noorse merrie naam?? Ik heb deze foto even van bokt af gejat
Afbeelding

Ben zo blij! Heb leuke plannen met haar!

colunder

Re: Hiep Hiep hoera gezinsuitbreiding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:56

Leuk kado heeft je moeder uitgezocht!!

Wat een mooie merrie is diva, ze doet haar naam eer aan,wat een uitstraling heeft ze!!

Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:45

Wat een mooie dame!

Solveig is een mooie Noorse naam... Je dan ook voor een naam als Elin of Pippa gaan.

[o]

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 17:34

Solveig kwam ik inderdaad gister tegen op het internet, Vind disa ook wel leuk :D lijkt ook opder eigen naam. och! der zijn zoveeeeel namen echt erg om te kiezen :|

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie