Wat ben ik pissig,ik heb niet geweten dat een paard mij zo over de zeik kan helpen. Nou maar het kan hoor

een half uur geleden heb ik de paarden buitengezet. Althans een poging tot gedaan. Emma (onze jaarling) is een beetje aan het puberen en vind het geweldig leuk om te staken bij alles wat ze doet.
Ze moest naar de wei maar no way dat ze halverwege nog maar een stap verzette. Niet terug niet heen. Ik heb lief gedaan,een aai,een kriebel, en later heeft ze zelfs een rotschop van me gehad maar mevrouw wou én ging niet verder.
Ondertussen ging ik te laat voor school komen als het zo door ging. Maar zo ver is het niet gekomen. Onze hond wild blaffend door alle hectiec en drama sprong rond waarop emma zich losrukte en eens flink steigerde.
De dame in kwestie maakte toen een ere ronde en besloot nog niet naar de wei óf stal te willen.
Toen was ik het zat en heb de zweep erbij gepakt,ik heb haar de stal in gejaagd en zo nodig een tik gegeven. Nu staat de rest buiten lekker te genieten van het natte gras terwijl zij binnenstaat en zichzelf compleet ove de zeik helpt.
best. Wie niet horen wil moet maar voelen.

grr. veulens,wat moet je ermee.