Veldje

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maureen_M

Veldje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 19:35

Vandaag was echt leuk :D Na het rijden in de buitenbak wat vreselijk goed ging. Ben ik nog even met mijn paard het veld op gegaan. Ik ging eerst maar wat draven, omdat ik bang was dat hij weer zou gaan bokken voor de galop, daarna ging ik naar het veld wat berg op liep. Ik ging toen maar aanspringen naar de galop. Ik bleef goed naar achteren zitten, en hield hem kort zodat hij niet de cross opging. Maar hij ging juist best langzaam

het 2de rondje ging ik al wat meer naar voren zitten, hij ging al wat harder. Hij was zo super vrolijk. Bij het derde rondje sprong hij direct aan in de cross. Met gemak terug gekregen, maar oww wat ging die hard :D En het was zooooooooooooooo leuk en heerlijk met het zonnetje op ons hoofd <3

Het was weer een heerlijke dag met mijn lieve knolletje *D

geen foto's jammer genoeg :(

Het was weer een superdagje :D

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:26

Fijn dat marnix zo lief was voor je :D

♥ Nynke & Bloesem ♥
A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never know
Hakuna Matata

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:27

Heerlijk als je zo kan genieten! En fijn dat het goed gegaan is.

rust zacht lief zusje van me, 2011

Maureen_M

Re: Veldje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 20:55

Hahaha thnx liekje <3 De volgende keer gaan jij en angel mee :D Race?? :D

@Gooya: Jaa het ging super :D Je moest wel elke keer uitkijken of er geen konijnenhollen waren... Als je paard daarin terecht komt, dan is t dus hartstikke voorbij!!

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie