Ik word zo moedeloos van BML & Waterstaat.

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304, Ymor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KimD

Ik word zo moedeloos van BML & Waterstaat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 16:28

Tjonge mensen wat me nou toch weer is gebeurt ... :(

Mijn paarden staan hier bij mij 100M verder op een wei, in deze wei worden van die grote buizen aangelegd voor water naar de buffer te geleiden. Dit is allemaal een groot drame, en financieel klopte het niet, en dan klopt dit weer niet en dat weer niet.

Een paar maanden terug lagen die buizen al in de wei, ik schrok me een ongeluk ik denk die gaan al beginnen en je hebt de paarden nog niet eens weg! En de 2 stalletjes moeten ook worden afgebroken, want natuurlijk net waar die staan gaan ze buizen leggen! Grrr...

Ben ik vanmorgen in het dorp geweest, kom ik terug ik denk loop je langs de wei even de paarden checken. Staat iemand in de wei! bomen te snoeien. ik denk WTF? Ik daar naartoe en gevraagd van wie hij in opdracht werkte. Nou van het BML de mannetjes die wegen doen maken. Ik met die gepsproken (hele aardige man trouwens, kan ik niks van zeggen.) en vraag of hij misschien weet wanneer ze willen beginnen (want ik weet na een aantal maanden nog steeds niks!) zegt hij dat hij dat ook niet wist. Daarop sprak hij verder en zei dat hij de uitvoerder ging bellen, had ik die aan de lijn en wat verteld die me AS MAANDAG OF DINSDAG komen ze graven met van die gigantische machines. AAAAAAAAAAAAAAH! Ik woedend natuurlijk want nu moet ik op 3 dagen tijd én de stallen afbreken én een tijdelijk onderkomen vinden voor de paarden. Nu zegt die uitvoeder dat ze mij al een tijd aan het zoeken waren... ze konden me niet bereiken en wisten niet waar ik woonde. (als ze nou eens ietsje moeite hadden gedaan, en de eerste beste gevraagd hadden wat langs de wei liep hadden ze het geweten. Veel mensen weten namelijk waar ik woon én mijn tel nummer ivm noodgevallen) Echt ik wordt gek! Nu kan ik dat dus allemaal gaan regelen, en de tractor en een agregraat en de hele mik mak. Plus alles moet uit dat stalletje, en ik wil helemaal niet weten hoeveel daar instaat van de paarden!

Nu komt morgen die uitvoeder langs voor te kijken naar een oplossing, maarja nu staat er dus een gigantische tractor in de wei te snoeien, én ik ben er natuurlijk niet mee gered ik moet hals over kop een plaatsje zoeken voor mijn kleine monster. Hopelijk gaat het goed met mijn shetlandertjes.

Pff wordt er zo moedeloos van dat BML en die van waterstaat regelen zich wat op een hoop!

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Kaka

Re: Ik word zo moedeloos van BML & Waterstaat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:33

Sinds een paar maanden liggen die buizen in de wei, zo lang weet je ook dat er gewerkt gaat worden. Hoe ben je dit te weten gekomen? Ben jij eigenaar van de grond en zo ja, ben niet officieel op de hoogte gesteld van de aankomende werkzaamheden?

Wit beyond measure is man's greatest treasure

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 16:51

Kaka schreef:
Sinds een paar maanden liggen die buizen in de wei, zo lang weet je ook dat er gewerkt gaat worden. Hoe ben je dit te weten gekomen? Ben jij eigenaar van de grond en zo ja, ben niet officieel op de hoogte gesteld van de aankomende werkzaamheden?

Die buizen lagen er illegaal, BML was al voorbereidingen aan het treffen terwijl nog helemaal niks ondertekend was. Kennelijk hebben ze dinsdag groen licht gekregen. En zoals in het verslag staat waren ze al een lange tijd 'naar me opzoek'. ;) En ik ben erachter gekomen, zoals ook in het verslag staat doordat er iemand de bomen aan het snoeien was in opdracht van BML.

Facebook; Vihaan Aditi

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 12:50

Wat een amateuristisch gedoe!

Ben jij nu eigenaar van het land of huur je het?
Als jij eigenaar bent, zouden ze je adres moeten weten en als je het huurt, zou de verhuurder je moeten informeren.
Daarbij hadden ze ook een brief aan de stal of het hek kunnen hangen, zodat je dat zou kunnen lezen oid.

Maar ja, dit soort instanties krijgen altijd hun gelijk, hoe krom het ook is.
Je wil niet weten hoeveel managers er daarboven hangen, maar enige organisatie en correct handelen is onmogelijk voor dit soort instanties/bedrijven.
Maar goed, dat wordt een discussie zonder eind ben ik bang.

Wij moeten hier ook weg, maar dat lag 15 jaar geleden al in de pijpleiding. En nog steeds gebeurt er niets. Vinden wij niet erg hoor!!!
Maar goed, het kan elk moment gebeuren of nog wel 10 jaar duren. We zullen zien. Maar dit soort praktijken hoeven ze niet uit te gaan voeren. Hier staan heel veel ponyhouders op eigen stukjes, dus met z'n allen maken we ons sterk als het niet op een correcte manier wordt uitgevoerd.

In elk geval heel veel sterkte!!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 17:50

jes_sira schreef:
Wij moeten hier ook weg, maar dat lag 15 jaar geleden al in de pijpleiding. En nog steeds gebeurt er niets. Vinden wij niet erg hoor!!!
Maar goed, het kan elk moment gebeuren of nog wel 10 jaar duren. We zullen zien. Maar dit soort praktijken hoeven ze niet uit te gaan voeren. Hier staan heel veel ponyhouders op eigen stukjes, dus met z'n allen maken we ons sterk als het niet op een correcte manier wordt uitgevoerd.

In elk geval heel veel sterkte!!

Het is echt niet meer normaal hè?

Even een update: Heb vandaag met de uitvoerder gesproken, echt een hele behulpzame man. Ze beginnen aan het stukje waar de stalletjes staan en het hek zodat de paarden maar echt maximaal 2 weken van hun stuk land weg moeten. :) Ze proberen het zelfs binnen één week de klus te klaren. *D Die uitvoerder bood aan om de paarden te laten staan in de onderste kleine wei, want daar hoefden ze niet te komen, of een baan of te zetten in de lange baan van de wei. Maar dit risico neem ik niet, ze gaan werken met grote kranen en dergelijke en de boven aan de wei staat het hek open, stel dat er eens ene schrikt en uitbreekt. Poeh ik wil het niet eens weten! Even een plaatje ter verduidelijking.

Afbeelding

Facebook; Vihaan Aditi

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie