Even vertellen. Ik ging een shettenwandeling maken (je kent het wel,aan het halster en het touw,even lekker showen en door de velden banjeren.) Er kwam een haas langsgeschoten. Boeide Rambo niks. Kwam er in de verte een helikopter die je gewoon goed hoorde,vloog hij ervandoor. Ik natuurlijk hartstikke kwaad. Nog even verder gelopen en thuis gelongeerd. De bijrijdster voor Racelle kon niet komen vanwege een verjaardag. Geen tijd meer om te rijden,op wei dan maar,ik ben echt niet de enige die dat zou doen. HUPPA,ook Racelle begint opeens te draven. Ik trek hem terug,kom op zeg,dat doen we niet. Dan een bok? Nu heb ik echt wel door dat het niet goed zit en dat Racelle lastig is. Ik loop naar de gebruikelijke wei voor Racelle,althans,richting die wei. Rennen,denkt Racelle. Gelukkig was het hek al open. Shakyra was de liefste,maar niet vooruit te krijgen; hartstikke hengstig. Verdorie,zo'n dagen zijn dus echt niet leuk!
Groetjes.

(sorry voor het knippen,maar daarnaast zag je mijn kop HEEL stom Racelle knuffelen.