Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar doe nergens aan mee
PrimaDonna_ schreef:Ik ging mijn eigen programma maken, maar wat gek dat je hem niet kan opslaan.. maar even in Word geplakt![]()
Ligt het aan mij of is er niet zoveel over bijv. je houding in de dressuur? Ben daar nu namelijk heel erg mee bezig in de les maar zie hier bijv. geen clinics oid over.. of kijk ik daar volkomen overheen? Zie wel bij de springweide.. maar dat is springhouding.
Damelza schreef:PrimaDonna_ schreef:Ik ging mijn eigen programma maken, maar wat gek dat je hem niet kan opslaan.. maar even in Word geplakt![]()
Ligt het aan mij of is er niet zoveel over bijv. je houding in de dressuur? Ben daar nu namelijk heel erg mee bezig in de les maar zie hier bijv. geen clinics oid over.. of kijk ik daar volkomen overheen? Zie wel bij de springweide.. maar dat is springhouding.
Wil jij een betere houding? Doe dit vooral niet!
Saskia Heijkants & Mischa Koot
16:10 KNHS hal
Damelza schreef:PrimaDonna_ schreef:Ik ging mijn eigen programma maken, maar wat gek dat je hem niet kan opslaan.. maar even in Word geplakt![]()
Wil jij een betere houding? Doe dit vooral niet!
Saskia Heijkants & Mischa Koot
16:10 KNHS hal