Suggesties en verbeterpunten HE2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 07:19

Volgens mij is het al genoemd, maar ook ik wil nog aangeven dat de ijzeren platen bij de paarden echt niet handig/veilig waren!
Mijn paard had rondom ijzers met kalkoenen, dus echt levensgevaarlijk om mee over die platen te lopen... Echten stonden sommige auto's/trailers zo ver naar achter (dus tegen die platen) geparkeerd dat wij er op het gras niet meer langs konden. Das een puntje voor de parkeerwachters, duidelijk aangeven aan de bestuurders om zover mogelijk door te rijden.
En die ijzeren platen zelf gewoon afschaffen! Kunststofplaten neerleggen, dit vond ik echt doodeng...

Ohja en daarbij, (al denk ik dat de organisatie daar vrij weinig aan kan doen...) de paarden en honden van ik gok een jachtdemo (?) kwamen ook langs over P1. Alle honden los achter de dravende paarden aanrennen. Mijn paard raakte hier echt compleet door in paniek omdat alles achter/voor/onder d'r langs ging. Dit vond ik echt totaal niet netjes! Één van die ruiters kwam nog 2x in een flinke draf langsgedraaft achter onze paarden langs (je kon ook niet anders voor degene die zonder paard waren, was maar 1 pad naar HE), dus sorry, maar ik vind als organisatie (in dit geval hadden dat de parkeerwachters geweest) dat je daar wel wat van moet zeggen, en de auto voor alle honden zo dicht mogelijk bij de ingang moet zetten.
Dit vond ik buitengewoon asociaal...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 08:11

Allereerst ik heb weer een heerlijk evenement gehad en ik kom volgend jaar ook zeker terug :D vind sommige kritieken ook best moeilijk. Sommige dingen zijn op grote events gewoon moeilijk. Prijzen vond ik prima. Qua stands en koopjes heb ik ook echt veel gevonden. Goodiebags vind ik onzin, neem ze ook nooit aan. Ik snap ook niet dat mensen dat verwachten terwijl je wel van zeer dichtbij naar enkele zeer grote namen kunt. Intussen heb ik sommige demo s al enkele keren gezien maar toch kan ik voor mezelf steeds weer een goed programma samenstellen.

Alize was werkelijk top. Super van onder de indruk.

Qua verbeteren imo

Parkeerkaarten voor meerdere dagen aanbieden met beetje korting

Meer plekken om drinken te halen

Meer wc en properder

Bottleneck aan Barneveld piste

Clinics aan de horsemanshippiste die onnodig in de round pen werden gegeven waardoor je weinig zag

Ik mis wel de round pens van Deurne wat dat betreft !

Aanbod qua eten vond ik best beperkt! In België zouden er zeker 50 verschillende kraampjes staan :D

Eindshow was ondermaats.

Pistes en terrein vond ik veel beter opgezet ! Je kon er super dicht bij en ook rondomrond.

palousa_boy

Re: Suggesties en verbeterpunten HE2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 08:46

Zo te lezen wel wat standaard fouten vanuit de Knhs, jammer dat ze er nooit eens van leren.

Verder weet ik wel dat het een erg lastig terrein is als er een beetje water valt.

In Deurne had alles een aardig vaste plaats na 12 jaar, maar in Ermelo zullen ze nog wat moeten schuiven hier en daar om de indeling zo optimaal mogelijk te maken, en dat heeft tijd nodig.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 16:19

Verbeterpunt: Volgende keer als je van plan bent op za + zo zo'n 3000 auto's (36.000 :$ ) of meer per dag naar een parkeerplaats te loodsen en terug , even van te voren een briefje in de bus van degenen die als enige van hetzelfde toegangspad afhankelijk zijn!
Ik woon in het huis net voor de basis, en hoewel ik het in principe een prima oplossing vind om van dit verharde terrein gebruik te maken i.c.m. de pendelbussen, is het natuurlijk verre van netjes dat dit totaal niet gecommuniceerd is van te voren.
Wij konden zeker in de spitsuren onze eigen oprit amper op of af, en hebben van de vroege ochtend tot ver in de avond enorme drukte en een hoop geluidsoverlast gehad. Toevallig dit weekend niet, maar normaal gesproken parkeren lesklanten van mij ook daar in de berm met trailer, en dat was gewoon onmogelijk geweest.

Suggestie: Het moet mogelijk zijn om vertrekkende auto's via een andere kazerne-uitgang die uitkomt op de Amersfoortseweg te leiden en rechtsaf te laten slaan, dan ben je ook snel op de snelweg, en zullen de pendelbussen terug naar de parkeerplaats ook minder file ondervinden.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 20:47

Ik heb een samenvatting van dit topic gemaakt en doorgestuurd naar Bartels. Zij hebben vanmorgen een evaluatie gehad.:)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 21:04

Fijn! Ga je de samenvatting ook met ons delen?

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 21:05

Ik ben benieuwd wat ze ervan maken.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 21:06

Is de samenvatting en/of evaluatie in te zien?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 21:22

De samenvatting wil ik best met jullie delen. Echter ben ik nu niet thuis dus zal dat morgen of overmorgen worden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 14:52

Olympia schreef:
De samenvatting wil ik best met jullie delen. Echter ben ik nu niet thuis dus zal dat morgen of overmorgen worden.

Is de samenvatting toevallig al ergens in te zien..?

Casmihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 14:59

Ik vond het een leuk evenement en de meeste punten zijn al wel genoemd. Maar PINAPPARATEN!!!!! We hebben het hele terrein afgespeurd en werden van hot naar her gestuurd om vervolgens weer in de rij te gaan staan bij de kassa om te kunnen pinnen.. (Terwijl we net zo blij waren dat we met perskaarten niet in de rij hoefden te gaan staan _/-\o_ )

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:54

Die heb ik eigenlijk niet gemist omdat je bij elke stand van verkoop en eten en drinken gewoon kon pinnen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 10:41

Steeph schreef:
Olympia schreef:

Nee. Ik ben vergeten het hier neer te zetten
Heb het nu even als herinnering in mijn telefoon gezet om dit te doen zodra ik thuis ben :)

Casmihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:39

Bloodymary schreef:
Die heb ik eigenlijk niet gemist omdat je bij elke stand van verkoop en eten en drinken gewoon kon pinnen.

Bij het eten en drinken wel, maar er waren ook een flink aantal stands die bijvoorbeeld kleding of andere dingen verkocht waar je dus niet kon pinnen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:58

Olympia schreef:
Steeph schreef:

Nee. Ik ben vergeten het hier neer te zetten
Heb het nu even als herinnering in mijn telefoon gezet om dit te doen zodra ik thuis ben :)

Dankjewel

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 08:52

Ik heb iig de volgende punten doorgegeven

- Parkeren is prijzig. De bussen waren niet altijd even duidelijk waar deze heen gingen en ook was hier een lang wachttijd voor
- de doorgang bij de groenhorstpiste
- de toiletten die niet gratis waren, vies en te weinig toiletten
- de ijzeren platen
- de eventing wedstrijd en het afsluiten van het terrein
- de eindshow dat deze tegen viel of het weer
iets met vrijheidsdressuur was.
- het geluid van de microfoons/geluidsboxen.
- de inhoud van de clinics kwam niet altijd overeen met wat er op het programma stond.

Oook heb ik gemeld aan de organisatie wat betreft de variatie in eten en de prijzen hiervan. Net zoals de wel of geen koopjes in de verschillende stands en het niet hebben van de pinautomaten. Dit is namelijk iets waar de organisatie minder invloed op heeft. Omdat dit natuurlijk door de standeigenaren zelf bepaald wordt

Inmiddels is hun evaluatie geweest. Ik zal eens navraag doen of ze een soort verslagje voor jullie kunnen maken :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:12

Super! Ik vind dat je het goed samen gevat hebt. Dankjewel.

Verslagje van de valuatie zou ik ook wel interessant vinden :)

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:32

Top samenvatting en ik ben benieuwd om te zien of ze ook iets met het commentaar gaan doen. Het verslag van de evaluatie is zeker gewenst hier.

Al blijf ik erbij dat ik misschien niet ga. Volgend jaar is Equitana er weer in maart en hoewel dat iets duurder is dan HE zal ik moeten kiezen. En Equitana bied gewoon meer aan en heeft meer afwisseling in het programma.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:16

Jammer dat het water probleempje niet is meegenomen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:50

chamion schreef:
Top samenvatting en ik ben benieuwd om te zien of ze ook iets met het commentaar gaan doen. Het verslag van de evaluatie is zeker gewenst hier.

Al blijf ik erbij dat ik misschien niet ga. Volgend jaar is Equitana er weer in maart en hoewel dat iets duurder is dan HE zal ik moeten kiezen. En Equitana bied gewoon meer aan en heeft meer afwisseling in het programma.

Equitana is dit jaar geweest en komt pas weer in 2017. :)

Duidelijke samenvatting Olympia, ben benieuwd naar het verslag van de evaluatie. :j

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 10:53

Marjoow schreef:
Jammer dat het water probleempje niet is meegenomen.

Dit heb ik al mondeling tegen ze gezegd op het evenement zelf :) omdat er meerdere geluiden daarover waren :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:03

Ohh top dan heb ik niks gezegd! Sorry!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:08

Kaitlyn schreef:
chamion schreef:

Equitana is dit jaar geweest en komt pas weer in 2017. :)

Duidelijke samenvatting Olympia, ben benieuwd naar het verslag van de evaluatie. :j

Open Air ga ik heen ;) Had ik er even bij moeten zeggen. Zal de eerste keer wezen dat ik er heen ga.
Ook de gewone Equitana ga ik weer heen in 2017

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:14

Dan heb ik niks gezegd. :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:29

Casmihra schreef:
Bloodymary schreef:

Bij het eten en drinken wel, maar er waren ook een flink aantal stands die bijvoorbeeld kleding of andere dingen verkocht waar je dus niet kon pinnen.

Ah, dat heb ik niet gemerkt dan. Heb bij een paar stands kleding gekocht en daar kon je gewoon pinnen. Maar dan is het inderdaad vervelend dat het nergens centraal kan.