Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vind sommige kritieken ook best moeilijk. Sommige dingen zijn op grote events gewoon moeilijk. Prijzen vond ik prima. Qua stands en koopjes heb ik ook echt veel gevonden. Goodiebags vind ik onzin, neem ze ook nooit aan. Ik snap ook niet dat mensen dat verwachten terwijl je wel van zeer dichtbij naar enkele zeer grote namen kunt. Intussen heb ik sommige demo s al enkele keren gezien maar toch kan ik voor mezelf steeds weer een goed programma samenstellen. 
) of meer per dag naar een parkeerplaats te loodsen en terug , even van te voren een briefje in de bus van degenen die als enige van hetzelfde toegangspad afhankelijk zijn!
) Steeph schreef:Olympia schreef:De samenvatting wil ik best met jullie delen. Echter ben ik nu niet thuis dus zal dat morgen of overmorgen worden.
Is de samenvatting toevallig al ergens in te zien..?
chamion schreef:Top samenvatting en ik ben benieuwd om te zien of ze ook iets met het commentaar gaan doen. Het verslag van de evaluatie is zeker gewenst hier.
Al blijf ik erbij dat ik misschien niet ga. Volgend jaar is Equitana er weer in maart en hoewel dat iets duurder is dan HE zal ik moeten kiezen. En Equitana bied gewoon meer aan en heeft meer afwisseling in het programma.

Kaitlyn schreef:chamion schreef:Top samenvatting en ik ben benieuwd om te zien of ze ook iets met het commentaar gaan doen. Het verslag van de evaluatie is zeker gewenst hier.
Al blijf ik erbij dat ik misschien niet ga. Volgend jaar is Equitana er weer in maart en hoewel dat iets duurder is dan HE zal ik moeten kiezen. En Equitana bied gewoon meer aan en heeft meer afwisseling in het programma.
Equitana is dit jaar geweest en komt pas weer in 2017.
Duidelijke samenvatting Olympia, ben benieuwd naar het verslag van de evaluatie.
Had ik er even bij moeten zeggen. Zal de eerste keer wezen dat ik er heen ga.
Casmihra schreef:Bloodymary schreef:Die heb ik eigenlijk niet gemist omdat je bij elke stand van verkoop en eten en drinken gewoon kon pinnen.
Bij het eten en drinken wel, maar er waren ook een flink aantal stands die bijvoorbeeld kleding of andere dingen verkocht waar je dus niet kon pinnen.