Wat een leuke foto's en wat hebben jullie een plezier samen met jullie paardjes. Ik zou zeggen vooral blijven genieten en gewoon die leuke foto's blijven posten hoor!
Dit is nou echt puur Lol met je Knol, en zo hoort het ook! Geweldig leuke foto's weer die Kim is ook wel een goedzak hoor, ik zou echt niet hoeven proberen op mijn Bonte Jaopie te gaan STAAN. Overigens zou ik er ook nooit zo van de grond af op komen, hahaha!
@Maarten: waarom wordt Jaopie toch altijd ingeschat als een goedzakkerige teddybeer, hahaha, zeker door z'n Tinkse uiterlijk met die vlekken, want dat is-ie écht niet hoor. Als ik daarop zou gaan STAAN zou ik binnen een halve minuut vliegen. Zo tolerant is-ie echt niet (hij heeft weer andere geweldige kwaliteiten). Zéker niet bij nieuwigheden.
Geweldig dat Kim dat allemaal wel prachtig vindt, althans toelaat. Als kind deed ik zulke dingen ook wel, maar toen kwam ook ik er nog wel vanaf de grond op gesprongen. Dat is wel even geleden, whahaha...
@terpentijn: Dat was nou juist wat ik me voorstelde, je hebt het helemaal door. En misschien omdat hij zo lief was toen we foto's gingen maken de vorige keer?
terpentijn
Geplaatst: 11-09-15 15:37
@Maarten: ja maar nou noem je ook iets he... op de foto! Dan is-ie te druk bezig met z'n beste beentje voor te zetten om met iets anders bezig te zijn, het is wel een patsbink hoor. Bovendien waren jullie zoooo natuurlijk en rustig bezig, dat hij jullie in feite niet eens kwam benaderen. Want Jaopie die iemand die zo in de (zijn!) wei opeens komt benaderen is meestal geen goed teken... hahaha. Khavanna is meer in voor geintjes, die vindt iedereen leuk. Ik sluit niet uit dat die - als zij wat minder groenig is dan nu nog - wél voor van alles en nog wat te porren is. Ze vindt de dingen allemaal nog wat eng, maar is wel enórm nieuwsgierig, dus daar zit wel leuk potentieel in.
Die lip is echt geweldig Hoe is het met Lana? Die vind ik zo leuk! Was er nu nog eentje bij jullie drachtig? Ik heb er echt respect voor hoe jij op paarden springt! Ik doe het je niet na (zou het bij die dressuurpaardjes ook niet moeten proberen denk ik )
Fortitude
Geplaatst: 11-09-15 19:25
Wat een leuke foto's weer
Moet heel eerlijk zeggen dat ik een andere foto verwachtte na die eerste 'zonder-handen-sta-foto'. Was wel een mooie Kim-stunt geweest om het op dat moment op een lopen te zetten
HannahFrouk
Geplaatst: 11-09-15 19:27
Ik heb dat nou altijd willen leren he, op een paard springen. Maar nooit gelukt dus kan nog geen auditie doen voor het cirkus. Snik.