Van buitenrit naar ziekenhuis , naar gebroken voet.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 09:49

We zitten op de helft *\o/*

Gisteren een paar stapjes gezet! Ik doe het nog niet met volle gewicht maar wel dat ik hem gebruik.
Ben nog erg voorzichtig omdat ik gewoon bang ben dat ik heel veel pijn heb. Na dat verkeerd gipsen heb ik een kleine trauma of iets eraan overgehouden. Zoveel pijn in iets had ik nog nooit echt gehad.

Gisteren ben ik eindelijk weer eens bij me vriend wezen kijken! <3 Heerlijk om te zien hoe hij reageert op me. Dat doet me dan zo goed! Gelukkig is hij dubbel zo goed verzorgd dus hij komt zeker niks te kort. De komende weken word hij door me stalgenootje en haar moeder verzorgd en die zijn ook helemaal gek op hem. Hij staat samen met hun pony buiten en ook naast elkaar op stal. Het is net een stel!
Gisteren heb ik hem lekker even gepoetst. Was benieuwd hoe die op mijn krukken zou reageren.. maar tot me grote verbazing deed het hem niks! En kon ik hem heerlijk poetsen waar we allebei echt van stonden te genieten.

Afbeelding

Jorinda

Re: Van buitenrit naar ziekenhuis , naar gebroken voet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:46

Wat fijn zeg! :)

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:40

Hoe is het nu?

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 18:21

Het gaat langzaam de goede kant op! Heb vandaag voor het eerst zonder krukken gelopen, zomaar een paar stapjes! Ik probeer meer te lopen met me gebroken voet, en het gaat op zich goed. Maar als ik teveel heb gedaan van voelt me hiel alsof die aan een draadje vast zit. Dus dan heb ik net teveel gedaan.

Nog 6 dagen! *\o/*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 18:25

He wat naar, beterschap

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 18:52

Fijn dat het de goeie kant op gaat.

Vraagje. Moet je als gips eraf gaat ook naar de fysio? Of is dat eigen keus?

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 19:02

Eigenlijk weet ik helemaal niet hoe en wat er gaat gebeuren na deze 6 weken gips.
Had voor de kerst me eigen dokter nog aan de telefoon om te vragen of ik wel alcohol mocht met me bloedverdunners, en die vroeg of ze al een plan hadden na me 6 weken gips.

Maar ik weet alleen dat ik 7 Jan. terug moet om het eraf te halen en dan gaan ze foto maken. Ik neem aan dat we dan gaan kijken hoe we nu verder moeten gaan.
Heb expres me zorgverzekering aangepast om extra vergoeding bij Fysio! Want ik gok wel dat ik dat moet gaan doen.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:53

nts19 schreef:
Eigenlijk weet ik helemaal niet hoe en wat er gaat gebeuren na deze 6 weken gips.
Had voor de kerst me eigen dokter nog aan de telefoon om te vragen of ik wel alcohol mocht met me bloedverdunners, en die vroeg of ze al een plan hadden na me 6 weken gips.

Maar ik weet alleen dat ik 7 Jan. terug moet om het eraf te halen en dan gaan ze foto maken. Ik neem aan dat we dan gaan kijken hoe we nu verder moeten gaan.
Heb expres me zorgverzekering aangepast om extra vergoeding bij Fysio! Want ik gok wel dat ik dat moet gaan doen.

Goed zo.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 22:12

Bedankt! :)