Peerke_ schreef:Jaa wij zijn weer van de partij!
Dit jaar alleen met de paardensnoepjes..
Vorige keer laten staan bij jullie perongeluk na het betalen, dus dit jaar goed opletten dat ik het niet vergeet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik rijd om 12:30 mee in de clinic van Sanne Beijerman en Pieter Kersten. Voor ruiters die springen eng vinden
Ik ben echt zo een schijtluis als ik moet springen en mijn paard ook! Ben verder ook heel benieuwd hoe ze op al die mensen gaat reageren
BeSen schreef:amado7 schreef:Vorige keer laten staan bij jullie perongeluk na het betalen, dus dit jaar goed opletten dat ik het niet vergeet
Haha beter opletten haha![]()
Waar staat jullie stand?

Naomi_Haffie schreef:Zijn er veel kraampjes ? En is het groot? Ik ga heel mischien de 13de!
Iejoor schreef:Zijn er ook stoelen aan wezig?
en aangezien m'n snoepjes op zijn word er wel wat gekocht haha 
Duality schreef:Ben er op zaterdag en zondag! Alweer voor jaar 7 op een rij! En dit jaar op zaterdag als fotograaf voor bokt! En zondag ga ik er ook met mijn camera op uit, voor zondag heb ik nog geen planning gemaakt dus als er nog bokkers zijn die ergens aan mee doen en graag foto's willen! Pb me maar even (voor de zondag!)
Romy1234 schreef:Weet iemand dit: ik probeer kaarten te bestellen met mijn relatienummer van de knhs maar hij pakt de korting niet, zegt dat het geen geldige code is.
Heb echt al met en zonder hoofdletters gedaan, dus knhs en dan relatienummer maar hij pakt m niet.