Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zac vond de snoepjes erg lekker en mn emmertje van equiday is al bijna leeg

Dott schreef:oh, das mooiZac vond de snoepjes erg lekker en mn emmertje van equiday is al bijna leeg

vorig jaar was je de enige die namelijk de springschoenen had die ik zocht. 

Peerke_ schreef:Had ik vorig jaar springschoenen bij ?
Kan het me al niet meer herinneren.. is alweer een jaar geleden
Je zult je paard dan toch echt even onze snoepjes moeten laten proeven, deze zijn namelijk veel gezonder
je was nog aan het opbouwen) een doosje met die kleine snoepjes gehaald en nu zijn mn stalgenoten er helemaal wild van, die willen ook dus ik kom een paar doosjes inslaan! 
Peerke_ schreef:Wat zoek je ? Kan natuurlijk altijd op bestelling spullen meenemen!
We nemen bewust bijna geen ruitersport meer mee, daar zijn er al zoveel van op HE.
Onze snoepjes zijn uniek, lekker makkelijk met op en afbouwen en eigenlijk iedereen op HE kan ze wel gebruikenDott schreef:oh, das mooiZac vond de snoepjes erg lekker en mn emmertje van equiday is al bijna leeg
Goed om te horen!
We hebben nu nog meer smaken bij dan tijdens Equiday!
ik kon toen al moeilijk kiezen
Peerke_ schreef:Jaa, ik was ook op de Joyce de Vos fandag en op de Paard&Leven dag!
Oja, jij kwam heel vroeg inderdaad, gelukkig voor je stalgenoten, ik heb op HE een heeele grote voorraad van die kleine snoepjes bij
Die BR springschoenen kan ik me al niet meer herinneren

Pytje schreef:Vrijdag ochtend rij ik mee met een clinic, heb er erg veel zin in! Mocht er iemand met een camera in de buurt zijn![]()
Weet iemand of er een invalidenparkeerplaats is? Degene die met mij meegaat, komt van precies de andere kant dan ik en loopt lastig/niet.
Pytje schreef:Vrijdag ochtend rij ik mee met een clinic, heb er erg veel zin in! Mocht er iemand met een camera in de buurt zijn![]()
Weet iemand of er een invalidenparkeerplaats is? Degene die met mij meegaat, komt van precies de andere kant dan ik en loopt lastig/niet.
_helga_ schreef:Pytje schreef:Vrijdag ochtend rij ik mee met een clinic, heb er erg veel zin in! Mocht er iemand met een camera in de buurt zijn![]()
Welke clinic en hoelaat ik ben er vrijdag met mijn camera!