Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hier wil ik nou ooit nog een keer heen lijkt me echt heel gaaf
sauffi schreef:Waauwhier wil ik nou ooit nog een keer heen lijkt me echt heel gaaf
aniek1985 schreef:Mooie foto's heb je gemaakt!
Ik neem mezelf ook al jaren voor eens te gaan kijken, dit jaar toch niet gegaan vanwege het weer.
Maar wat ik me steeds afvraag, kan je daar een beetje goed foto's maken of moet je er dan echt al heel erg vroeg zijn als je een goed plekje wil?
maar mijn instructrice rijdt 1 van haar paarden ook het liefst met dubbele teugel. Heeft te maken met gevoeligheid maar ik weet even niet meer of het voor haar een voordeel is of voor het paard... Ben het even kwijt haha. Maar net opperde iemand dat het voor de militairen misschien was uit veiligheid, mocht er een teugel breken, zou mij heel logisch lijken in dit geval! Rubio schreef:Dankjewel!aniek1985 schreef:Mooie foto's heb je gemaakt!
Ik neem mezelf ook al jaren voor eens te gaan kijken, dit jaar toch niet gegaan vanwege het weer.
Maar wat ik me steeds afvraag, kan je daar een beetje goed foto's maken of moet je er dan echt al heel erg vroeg zijn als je een goed plekje wil?
We waren er iets nu kwart over 9 (het begon 10 uur). Het was toen nog niet zo druk waardoor we op van die rood/witte afzetblokken konden zitten. Er zat dan nog een ruime meter tussen de blokken het touw. In die ruimte mocht je niet staan/zitten vanwege de veiligheid. We zaten dus echt helemaal vooraan. We zaten aan de rechterkant als je vanaf het Kurhaus kijkt. Recht voor het Kurhaus was gereserveerd voor de schoolkinderen dus daar was het niet mogelijk om vooraan te zitten.
Foto's maken lukt prima. Af en toe loopt er een militair of een verslaggever door je beeld heen, maar dat is niet anders. De pers mag midden op het oefenterrein staan, maar daar ben je niet altijd veilig