Dat je dat durft Maarten zo op de rug staan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik zou het niet durven op zo'n groot paard
wel een avontuurlijk leven hoor!! VivaByoux schreef:Whahahahhaha kan me nog herinneren dat ze aantal topics geleden niks van je moest hebben, toen ineens met je wou zoenen en nu al het circus met je in wilt.wel een avontuurlijk leven hoor!!
Nee even serieus, erg leuk weer !

haha Jolliegirl schreef:VivaByoux schreef:Whahahahhaha kan me nog herinneren dat ze aantal topics geleden niks van je moest hebben, toen ineens met je wou zoenen en nu al het circus met je in wilt.wel een avontuurlijk leven hoor!!
Nee even serieus, erg leuk weer !
Tien of kim?
Zoenen? Zoent kim met maarten, oei oei oeihaha

Neonlight schreef:Moderatoropmerking:Het is aan de TS of ze iets met adviezen/opmerkingen van anderen doen. Wanneer het duidelijk is dat ze er niets mee doen, hoeven deze opmerkingen niet eindeloos herhaalt te worden, of aanhalen of men er wel of niet zo over denkt. Het is duidelijk dat ze niets met een opmerking over het gewicht doen omdat hun het gewicht prima vinden, dan hoeft dit onderwerp dus niet meer aangehaald te worden in de reacties (en dat geldt ook voor diegenen die willen zeggen dat ze het wel goed vinden) en daarmee houden we het topic ook gezelliger.