En kleine cappen vinden hier ook drama hoor. Ooit een hele kleine smalle cap moeten zoeken voor mijn zoon zonder bling of roze ik zeg drama.
mijn dochter is nu ook net pas "serieus" begonnen die is 2,5 haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kriel schreef:Bla bla....... mijn hemel
Prachtig kind heb je Cin!
En wat leuk dat ze er zoveel plezier aan beleeft en je een uber brave pony hebt gevonden.
Oh, en mijn buurjongetje klapte net keihard van de glijbaan tegen mijn schutting, zonder helm zeg! Verdulleme?
Blij dat mijn schutting niet stuk is......

testebeest schreef:Super leuk
En kleine cappen vinden hier ook drama hoor. Ooit een hele kleine smalle cap moeten zoeken voor mijn zoon zonder bling of roze ik zeg drama.
[ [url=m/pzWlap.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn dochter racet vanaf haar derde ook de hele bak rond in draf en galop, dus ik weet zeeeeker dat dat kan haha. 
kwita schreef:[ Afbeelding ]
bloem, ja dat is de casco nori. hij was er ook met ander motief.
Maar wel vervelend dat het zo lang duurt want hij was er bij ons binnen no time! '
Maar een fiets helmpje volstaat ook he, het is ook de bedoeling dat ze er op blijft zitten en dat kan ze al aardig...ons gupje stuurt zelf rond alsof het een fiets is het is echt bijzonder hoe snel ze dat kunnen oppikken.
maar misschien voor andere moeders die meelezen. Voor die kleintjes is het het veiligst om beugels met korfjes te gebruiken. Hun voetjes zijn nog zo klein dat ze makkelijk door de beugels schieten. En omdat kleine kindjes nog zo licht zijn, schuift de beugelriem bij een val vaak niet van het haakje af. BloemBloem schreef:testebeest schreef:Super leuk
[ [url=m/pzWlap.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook super leuk!
klopt deze is te groot maar ze wou perse een cap op en dit was haar 1e keer echt "rijden"
Maar om dan door te gaan over de caps, deze lijkt ook niet heel fijn te passen, in mijn ogen is dat nog gevaarlijker
Jennyxx schreef:Wat een brave pony en wat leuk dat je dochtertje het geweldig vindt![]()
Gezien de cap-discussie, denk ik niet dat jij er wat aan hebtmaar misschien voor andere moeders die meelezen. Voor die kleintjes is het het veiligst om beugels met korfjes te gebruiken. Hun voetjes zijn nog zo klein dat ze makkelijk door de beugels schieten. En omdat kleine kindjes nog zo licht zijn, schuift de beugelriem bij een val vaak niet van het haakje af.
Blabla1980 schreef:Kriel schreef:Bla bla....... mijn hemel
ja wat? ik durf tenminste toe te geven dat ik iets riep waar ik me achteraf ook wel eens schuldig aan heb gemaakt...is daar iets mis mee?
Jennyxx schreef:Wat een brave pony en wat leuk dat je dochtertje het geweldig vindt![]()
Gezien de cap-discussie, denk ik niet dat jij er wat aan hebtmaar misschien voor andere moeders die meelezen. Voor die kleintjes is het het veiligst om beugels met korfjes te gebruiken. Hun voetjes zijn nog zo klein dat ze makkelijk door de beugels schieten. En omdat kleine kindjes nog zo licht zijn, schuift de beugelriem bij een val vaak niet van het haakje af.