lennie schreef:Waarom nog steeds zonder staart? Pure mishandeling om een paard zijn staart af te nemen!
Ontzettend goed om een verzorgster te wijzen op iets waar zij geen enkel aandeel in heeft gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als t er ooit van komt. Maximus91 schreef:Prachtige paarden!!!
ik snap alleen 1 ding niet... Op foto's 1 en 2 zie ik 2 trekpaarden duidelijk zonder staart, en de grote, waar jij op zit, MET staart.... maar op de volgende foto's heeft ze geen staart meer???
ik zal wel gek zijn xD
Ik wil wel een vosbles trekpaard merrieals t er ooit van komt.

Brainless schreef:lennie schreef:Waarom nog steeds zonder staart? Pure mishandeling om een paard zijn staart af te nemen!
![]()
Ontzettend goed om een verzorgster te wijzen op iets waar zij geen enkel aandeel in heeft gehad![]()
Maximus91 schreef:Prachtige paarden!!!
ik snap alleen 1 ding niet... Op foto's 1 en 2 zie ik 2 trekpaarden duidelijk zonder staart, en de grote, waar jij op zit, MET staart.... maar op de volgende foto's heeft ze geen staart meer???
ik zal wel gek zijn xD
Ik wil wel een vosbles trekpaard merrieals t er ooit van komt.
Maar ik zou er zelf ook graag 1 hebben! Jaan81 schreef:Gaef Kayleigh!!! Anita heeft toch een stel prachtpaardjes he!
Maarre.... Wat is een Zeeuwin? Een rasechte ZeeuwSE ist ej
Vind het altijd leuk om dan jullie 'overkant' te zien, normaal gesproken zie ik het precies andersom, haha

ohjajoh6 schreef:Machtig mooie knol trouwens waar je op rijd zeg, kan je nog wel rechtop staan als je daar weer van af bent gestapt? Zooo breed...

antje_vip schreef:Geweldige paarden. Ik vraag mij altijd af of ze net zo licht aan de hulpen staan als fijne paardjes? Ik heb toch nog altijd het vooroordeel van sloom en logMaar ik zou er zelf ook graag 1 hebben!
Het zijn zeker geen logge, lompe beesten. Ik moet zeggen dat mijn verzorgpaarden ook wel enorm goed zijn opgevoed en beleerd, dat scheelt ook.