Ook ik brn van de partij Samen met de stalhouder even kijken. Wonen op kwartiertje afstand dus trailer blijft thuis. Mocht er echt wat leuks tussen staan is die trailer zo gehaald. Maar denk je in ieder geval 2x na
We staan er al weer even, hij is er in trek bij de Duitsers.. Als mensen t leuk vinden wij staan helemaal aan begin (net hoe je t ziet, kan ook eind zijn) bij t wapen van Elst
Oh wat leuk ! Had graag gewild, maar helaas moet ik zo werken dus dat wordt m niet...voor iedereen die wel gaat; veel plezier! Ben benieuwd of Jack de palomino van 2 jaar met onbekende ouders er staat...grootte ongeveer 1.40..
Ze lijken er steeds beter bij te staan als ik die foto zo zie, op het stro en een aantal koppies die naar beneden kunnen
Wendy_Komen
Geplaatst: 07-09-15 08:59
Mochten mensen zich zorgen maken over die brood brood brood magere schimmeltje.... Die is goed terecht gekomen (al zeg ik het zelf)
Icecrystal
Geplaatst: 07-09-15 09:03
Heeft het zin om er heen te gaan als ik er pas rond 12;00 ben? Ik moet 1:20 minuten rijden.. Dan moet er wel wat staan natuurlijk
Als het ongeveer 10 paarden of pony's zijn, vind ik het niet de moeite.
Letsdunit
Geplaatst: 07-09-15 09:09
Wendy_Komen schreef:
Mochten mensen zich zorgen maken over die brood brood brood magere schimmeltje.... Die is goed terecht gekomen (al zeg ik het zelf)
Oh wat fijn ! En success met opknappen, het is dankbaar werk.
Pandakaas
Geplaatst: 07-09-15 11:08
Tegen mijn verwachting, wij hebben een super leuke mini merrie gekocht Grullo bont met appaloosa kenmerken. Geen trailer bij, maar kwamen iemand uit de buurt tegen met wie ze mee kon, dus perfect! Vanmiddag komt ze hier, dus dan zal ik nog een goede foto plaatsen
Ik vond dat er erg veel magere paarden stonden, maar geen extreem zielige gevallen met wonden o.i.d. Weet iemand waar de schimmel heen is die helemaal aan het begin (vlakbij de braderie) stond? Het was een E pony of paard, ingevlochten staart en manen en een deken op.