Vrijspringen met mijn 4 toppertjes!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Vrijspringen met mijn 4 toppertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 14:28

Het gaat mij niet om het geld hoor. Ik heb ze zelfs liggen. Maar ik ben gewoon een voorstander om het zonder bescherming te doen. Als ik kijk hoe gek ze vaak in de wei doen dan is de kans groter dat ze daar wat oplopen dan met zo'n sprongetje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:30

Nou zeg... Moet dat nou Tendance? hartstikke sneu voor jullie natuurlijk, maar dan kan ik ze bijvoorbeeld wel gelijk beter maar op laten zetten en in een glazen kast tentoon spreiden, want een ongeluk zit toch altijd in het kleinste hoekje...

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 17:30

Tendance ik vind het ook een beetje jammer dat ik je nu 2x in een topic voorbij zie komen met dezelfde opmerking. Heel erg sneu voor jullie, je wenst het niemand toe, maar het is en blijft toch de keuze van de eigenaren.

Shirley wat een geweldige foto's! Ik blijf van Roos genieten hoor, dat beestje heeft wel een plekje in mijn hart veroverd. Blijf dus vooral fototopics maken! En wat springt Indy geweldig, die heeft inderdaad zijn roeping gemist.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 17:32

@ohjajoh6
Volgens mij geef ik enkel aan wat ik zie en zij wil dat niet, dus dat het haar keuze is. Daar zit niets negatiefs in hoor.
Het is gewoon haar keuze. Snap niet waarom iemand gelijk denkt dat ik dat negatief bedoel.
Dat jij zegt: moet dat nou, vind ik eerder negatief.
Volgens mij was mijn verdere bericht namelijk heel lovend over dat ze het losspringen doet met haar pony's.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 17:33

Nicolien schreef:
Tendance ik vind het ook een beetje jammer dat ik je nu 2x in een topic voorbij zie komen met dezelfde opmerking. Heel erg sneu voor jullie, je wenst het niemand toe, maar het is en blijft toch de keuze van de eigenaren.

Shirley wat een geweldige foto's! Ik blijf van Roos genieten hoor, dat beestje heeft wel een plekje in mijn hart veroverd. Blijf dus vooral fototopics maken! En wat springt Indy geweldig, die heeft inderdaad zijn roeping gemist.

Zeg ik dat ze het moet doen? Het is enkel een advies hoor.
Snap niet waarom jullie gelijk denken dat ik haar een slechte eigenaar zou vinden ofzo als ze het niet doet.
Ze kiest er duidelijk voor het niet te doen.
Prima toch?

En het zijn topic van verschillende personen, dus zou niet weten waarom ik het niet in beide mag posten.

Er zijn ook mensen die 400 keer in verschillende topics reageren dat iemand toch echt bitloos zou moeten rijden, die mogen dat toch ook......
Laatst bijgewerkt door Tendance op 27-07-15 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 17:36

Ik denk ook helemaal niet dat je haar een slechte eigenaar vindt o.i.d.
Alleen is mijn mening dat zo'n opmerking ook even via pb verzonden kan worden i.p.v. in elk topic over vrijspringen dezelfde opmerking te plaatsen.
Verder reageer ik niet meer, want we gaan offtopic.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 17:36

Hoho. 2 topics.

Plus haar antwoord was al voldoende om voor mij te weten dat ze heel bewust over dit soort zaken nadenkt.
Nu gingen we er onnodig langer op door .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:25

Ik reageerde ook alleen maar op je 2e opmerking, waaronder die van de 20 euro er voor over hebben, die vond ik inderdaad onnodig, je had tenslotte al keurig je antwoord gehad.
Verder wil ik het er ook niet meer over hebben.

Leuk hoor in uitgelicht!! *\o/*

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:26

wat een super leuke foto's! zo te zien kunnen ze allemaal wel springen! :j <3

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 18:28

Ieder heeft recht op zijn eigen mening en inzichten. Ik vind dit soort opmerkingen helemaal niet erg. Misschien had ik er niet over nagedacht. Echter jouw opmerking over het geld gaat wel een richting op die ik niet vind kunnen. Daarmee insinueer je dingen nadat ik al had gezegd dat het mijn keuze is om het niet om te doen.

Maar laten we nu weer gezellig ontopic gaan!
Wat een lief bericht nicolien! Ik ben zeker van plan om fototopics te blijven maken! Had je ook mijn topic gezien dat Roos en ik clubkampioen zijn geworden tijdens de western trail, horsemanship en pleasure?

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:35

Nee dat had ik helemaal gemist, wat gaaf! Ik ga gelijk even zoeken haha.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 18:38

:D

floripori17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:51

ik ben echt verliefd op ome Indy <3

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 08:08

Van opa naar oom... :P
Lief!

Bennie_Maudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 22:31

Wauw wat springt Indy mooi zeg <3
En die haflingers *smelt* <3

Echt super jammer dat je zo ver weg woont, ik had ze graag willen verzorgen/bijrijden maar helaas ;(