Joh ik sprong vanmorgen ook ff op James toen ik hem de weide in deed. Gewoon ff met mijn jurkje erop, hobbelen door de weide. Is toch harstikke fijn als je dat met goed vertrouwen kunt doen. En natuurlijk heb ik dan geen volle controle. Maar het gaat om de lol met je knol! Imo gaat het er niet om van 'kijk wat ik kan'. Het is gewoon plezier met je peerd.
Haha, Chasey, dat deed ik ook altijd met mijn Hafje. Dan kwam ik van school, uit de trein, liep ik achter de wei langs en dan kwam mijn paardje al naar me toe. Dan sprong ik met tas en al op haar rug en galoppeerden we zo terug naar de andere kant. Dat was pas echt genieten.
Net het topic met Elske bekeken (ook zo mooi!), maar deze maakt ook echt indruk door de enorme grootheid van Kim! Hier zie je trouwens ook heel goed dat ontspannen mondje van Kim, zo leuk!
Grappig trouwens dat je ook de fotos van het 'aan boord klimmen' erbij hebt staan, dat is al een prestatie op zich!
Technisch heb ik geen oordeel over de fotos, maar qua uitstraling vind ik ze echt super!!