Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nardxash schreef:jippie5 schreef:je kan nu ook al van de korting promoveren. Ik heb de kaarten ook vandaag besteld met de kortingWeet iemand of als ik van korting wil profiteren al erg vroeg mijn kaartjes moet bestellen of dat ik daar ook nog even mee kan wachten?
jippie5 schreef:nardxash schreef:jippie5 schreef:je kan nu ook al van de korting promoveren. Ik heb de kaarten ook vandaag besteld met de kortingWeet iemand of als ik van korting wil profiteren al erg vroeg mijn kaartjes moet bestellen of dat ik daar ook nog even mee kan wachten?
Ik bedoel zegmaar hoe lang ik zou kunnen wachten met het kopen van een kaartje waarbij ik toch korting heb. Ik zag bijvoorbeeld al van de Ros een korting voorbij komen, lid van Knhs of Fnrs ben ik niet
noorhermans1 schreef:jippie5 schreef:Weet iemand of als ik van korting wil profiteren al erg vroeg mijn kaartjes moet bestellen of dat ik daar ook nog even mee kan wachten?
Kun je mee wachten.ookal weet ik niet of die knhs wel tijdelijk is, maar ik neem dat 'risico' wel.