Abacab schreef:Even een vraagje over de dag. Volgens mij is het gratis. Maar is dat ook voor mensen die geen lid zijn van de KNHS?
Parkeren en toegang zijn gratis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sharonbo schreef:Ik heb een vraag voor degene die ook oefendressuur gaan doen (of er bekend mee zijn);
Met mijn paard heb ik mij ingeschreven op een B proef, ik las dat je iemand de proef en het jurycommentaar kon laten filmen. Maar hoe zit dat met de proef zelf? Weet je van te voren welke proef je gaat rijden? Moet je zelf een voorlezer regelen?
Bedankt alvast!!
Tesni schreef:Mijn dochter doet mee aan de crossles, springles en Trec.
Ik zat net een filmpje van iemand te kijken van vorige jaar en daar zag ik dat het cross terein erg blubberig was. Nou is er voor komende week niet zo heel veel regen meer voorspelt maar is het wel te rijden met een pony op blote voeten?
Het is een fjord dus staat op zich wel stevig op de benen.
Goeie tip las ik net hier over een slotje meenemen voor het zadelkast je.
We hebben er super veel zin in en maken er een lekker paardendagje van!!

Washinton schreef:Weet één van jullie of er op de dag zelf ook foto's gemaakt worden? (van de clinics / lessen die er worden gegeven)
Er zullen wel mensen met camera rondlopen maar die zijn er vooral voor degene waar ze bij mee zijn gekomen. En heel af en toe heb je een fotograaf die gewoon er de hele dag is, maar vaak kom je daar achteraf pas achter haha! Washinton schreef:Weet één van jullie of er op de dag zelf ook foto's gemaakt worden? (van de clinics / lessen die er worden gegeven)