Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zusi2 schreef:Ik heb ook zo iets gehad alleen was het geen manen knippen maar waren ze op mijn ponY aan het rijden..!!!
Ts heb echt respect voor je dat je er zo goed mee om gaat
Ik zou het wat minder goed mee om kunnen gaan...
Mijn pony zou ook echt niet schoppen hoor maar je hoort gewoon met je tengels van andermans pony af te blijven. Aaien of af en toe een stukje appel vind ik prima maar gaan knippen of rijden absoluut niet. Hobby schreef:Ik begin me ook af te vragen of het zo'n goed idee was om mijn broer te vragen voor het ontwerp van het bord. Dit kreeg ik net in mijn mailbox:
[ Afbeelding ]
Hobby schreef:Helaas wordt het bijwerken van de manen vandaag even niets. Morgen maar een poging doen. Ik begin me ook af te vragen of het zo'n goed idee was om mijn broer te vragen voor het ontwerp van het bord. Dit kreeg ik net in mijn mailbox:
[ Afbeelding ]
Zucht...
dat bordje. Maar zonde zeg.
) voorn2 schreef:Ik dacht iron maidens eddie te herkennen, zou eng genoeg moeten zijn voor penny meisjes
Heeft heel lang geduurd voor die weer lang was..En ook heeft een verzorg meisje mijn vorige shetje even bijgewerkt, vreselijk scheef (wintervacht, baard afgeknipt) en ontkende dat ze het gedaan had, want ze zag wel aan mijn reactie hoe ik het vond... Je moet van andermans spullen afblijven, afgezien van het feit dat het idd link is dat iemand met een schaar bij je paard komt EN in jouw wei rond loopt..
Knap dat je het zo positief op pakt, maar ik zou ook not amused zijn (vooral om het feit dat ze dan IN je wei zijn geweest!
)