Baroque Event Moravita (2012) *afgelast* zie p4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:54

Wat een leuke en ook super lieve berichten!! We verheugen ons er allemaal zo op!! In ieder geval zijn we er echt al heel hard mee bezig. Echt dagelijks. Het is een hele organisatie maar gelukkig doen we het met elkaar!

In ieder geval kijk ik er heel erg naar uit om jullie allemaal (weer) te ontmoeten.
Groetjes Aletta

snowdon

Re: Baroque Event Moravita (2012)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:50

*gaat op de kalender*

Leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 09:32

Wat leuk al die enthousiaste en lieve reacties :)
Super om jullie allemaal terug te zien in September.
Dominique heeft het topic ook gevonden hihi, goedzo!

Loiz, de kaarten voor de gala-avond dienen uiteraard wel gekocht te worden- maar te zien aan alle reacties is het het meer dan waard geweest voor iedereen :D Vanmiddag mag ik meer informatie weggeven over de gala-avond van dit jaar, dus ik laat jullie nog heeeel even in spanning ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:19

Zo, om jullie allemaal te helpen even leuk het weekend in te gaan, zal ik hem dan maar als eerste op Bokt bekend maken? :)

16-03-2012
Programma galavoorstelling 2012 bekend!

De intense gala-avond was in 2010 één van de hoogtepunten van het Baroque Event Moravita. Dit enorme succes was onder andere te danken aan de geweldige galavoorstelling van Hofreitschule Bückeburg. Voor een ieder die aanwezig was, was deze gala-avond een intieme belevenis, die bij onze bezoekers zó een enorme indruk achter liet dat men er zelfs nu nog geregeld over napraat! Bezoekers die helaas geen kaartje meer wisten te bemachtigen hoopten na alle geweldige verhalen en foto's dat ook zij nog eens de mogelijkheid zouden krijgen deze hoge hofrijschool een voorstelling te zien geven.

Afbeelding

Dit jaar kunnen wij met trots aankondigen dat wij, voor de gala-avond van het Baroque Event Moravita 2012, wederom Hofreitschule Bückeburg bereid hebben gevonden een onvergetelijke galavoorstelling te geven! Voor eenieder die vorig jaar zo genoten had een geweldige kans om opnieuw één van de laatst overgebleven hoge hofrijscholen van Europa in actie te zien... en voor eenieder die vorig jaar deze veelbesproken avond gemist heeft, de kans om dit jaar wél tot de gelukkige aanwezigen te kunnen behoren!

De maarliefst 2-uur durende voorstelling van Hofreitschule Bückeburg zal zowel een uitgebreide rassenvoorstelling als klassieke (rij)kunstvoorstelling omvatten, waarbij alle aspecten van de oude klassieke rijkunst aan bod zullen komen: van klassiek dressuur onder het dameszadel tot hogeschoolsprongen en zelfs ridderspelen. Voor een uitgebreide beschrijving van het programma en meer informatie over Hofreitschule Bückeburg kunt u binnenkort op onze website terecht.

Afbeelding

Kaarten voor deze unieke gala-avond zijn alleen vooraf te bestellen bij Moravita vanaf 1 april 2012, en kosten €37,50 inclusief één gratis consumptie in de pauze. Wilt u geen risico lopen en er zeker op tijd bij zijn dit jaar? Wij geven leden van onze Facebook- en Twitterpagina als eerste de kans kaarten te bestellen! Wanneer u lid bent van één van deze Social Media pagina’s, kunt u vanaf vandaag (16 maart 2012) alvast een e-mail sturen naar info@baroqueeventmoravita.com met daarin uw naam, telefoonnummer, adresgegevens én het aantal kaarten dat u wenst te bestellen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij beloven u wederom een onvergetelijke gala-avond op zaterdagavond 29 september. Hopelijk tot dan!

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:40

Leuk Nikki!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:57

*\o/* *\o/* Dat wordt genieten... *\o/* *\o/*

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:06

Hier de kaartjes al besteld/aangevraagd :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 22:47

@Wildwings hmmmm, nou Toobs zijn neefjes komen, moet Toobs ook wel bijna die kant op....
Dilemma, ga ik mijn achternichtje kaartje cadeau doen of niet.... Denk dat ze het prachtig vind....
Bovendien kan ik haar dan voor de toekomst lekker indoctrineren met dat barokke paarden heel erg leuk zijn!!

Moet ik dit weekeind beslissen of ik wel of niet meedoe met Toobs..
Omdat kleine achternichtjes nou eenmaal niet zelf mogen autorijden :+en er dan al of niet voor het
achternichtje een liftservice geregeld moet worden. (en ze moet mogen van haar ouders)

Krijg al zo'n vermoeden waar dit gaat eindigen...
Namelijk in ikke achter naaimachine en muziek plakken, zodat Toobs mee kan gaan doen en ik
's avonds ongegeneerd kan gaan genieten, terwijl hij op stal zijn hooitjes staat op te peuzelen.

Vraagje... is er ook weer die lekkere Duitse taart? en koffie? :9 Voor de lekkerbekken onder ons?
Want weekeindje BE, wordt dan mijn vakantie voor dit jaar, dus moet er ook wat lekkers te halen zijn.
Hoewel die rare pizzadingen waren ook lekker! (als ontbijt :Y) )

Voor de goede orde, er is op zaterdag kuur? En zondag? Dus je kan 2 dagen starten?
Stel dat je klasse 2 wilt starten.
Vrijdag programma is nog onbekend?
Iets met je paard of niet?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:56

Jeej! Daar zaten we natuurlijk op te wachten :D Ik heb er super veel zin in, binnenkort maar kaartjes bestellen. Ik twijfel ook om de aanhang mee te nemen, denk dat mn zusje het heel leuk gaat vinden, maar misschien vriendjelief ook maar eens introduceren...

Sjolvir, ben je er al uit of je mee doet met die uberknappe Tobago? Vond het vorig jaar erg leuk jullie te zien rijden :)

Meer deelnemers hier in het topic? Ik helaas niet, maar wie weet, ooit :P

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:07

Achternichtje is in beraad, bij de familie....
Moeten haar paps en mams even over nadenken, snap ik ook wel.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:21

Sjolvir schreef:
Weet nog niet of ik dit jaar ga met paard (ik ga in ieder geval wel kijken!), maar als ik ga hou ik hem zeker in gedachten.
Ben 2 jaar geleden 's nachts half doodgevroren voor mijn idee en heb geen oog dichtgedaan.
Was al bevroren tijdens het gala (had toch echt dikke broeken (ja! meervoud!) en jassen aan :+ hielp niet.
Er was ook wel hartverwarmende sfeer, maar die hielp ook niet tegen de kou :brr: .
(sliep in de trailer :o op de camping
aan de overkant, 1e nacht ging hele nacht het brandalarm, 2e dus zo koud, was dus gesloopt na weekeind,
dat was wel weer eerlijk, want Toobs wist ook niet wat hem overkwam, die kon je na het event ook opvegen!
Zijn eerste officiele wedstrijd en meteen heel weekeind logeren en half Nederland door gesleept :o Maar was het meer dan waard!
Zo super georganiseerd! Had dat en heb dat nog nooit gehad op een wedstrijd.)

Als doorgewinterde Tinkerdagen Leusden-ganger (en dus ook slapen in de trailer) kan ik je aanraden:
- stro/hooi/zaagsel op de bodem
- daar overheen een plastic zeil
- dan een luchtbed met matrasovertrek
- een 2-persoons dekbed voor 1 persoon als 'slaapzak' gebruiken (dus ene helft boven op gaan liggen en je in de rest inwikkelen)
- dan nog 1-2 dikke en warme dekens eroverheen
- wollen sokken en warme kleding aan (ski-truien werken super) en voor de tocht een muts op
- en natuurlijk wel het zeiltje en de raampjes in de trailer dicht doen tegen de tocht.

Ik heb het heerlijk warm gehad alle nachten dat ik in de trailer heb geslapen :D
Owkee.... tegen auto-alarmen en luidruchtige mensen kun je niet veel doen :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:34

@Flettie, ben ook doorgewinterde endurance overnacht in trailer kampeerder en ga op vakantie
zet paard in wei, woon zelf in trailer bewoner. Maar eind september begin oktober daar doe ik niet meer aan mee!
Ben er te oud voor! :D .
Ga het dan dus iets luxer aan pakken, iets met KACHEL!!!

Maar daar heb ik het echt heeeeeeeeel koud gehad! En de hond ook, brrrrrrrrrrrrrrr.
Overigens was het geen autoalarm, veel maffer, het was het brandalarm in de receptie...
Dat hoor je uiteraard heel goed door een trailer wandje :+
En de camping eigenaren hoorden niets, kon ik ook nergens vinden.
Ben wel braaf gaan kijken of de boel niet echt in brand stond.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:36

Ja, oke.... toegegeven de Tinkerdagen zijn over het algemeen eind mei en begin september :D Dan is het nog niet zo koud als eind september/begin oktober.

Ik heb ook nog wel een houtkachel voor je hoor, incl bed ;) Ik woon 15 minuten van Ton en Aletta af.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:59

Dat is wel een super aanbod!
Ben allen nu aan het afwachten of mijn achternichtje mag en wil.
En wat het programma van de vrijdag is.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:22

Ben facebook en hyves loos etc... _-:(
Kan helemaal nog niets bestellen _O- .
Achternichtje mag in ieder geval kreeg ik net over de mail, nu hopen dat er dan nog kaartjes zijn.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 10:25

Oeh, Buckeburg, LEUK!! :D :))

Heb net mijn vriendinnetjes een mailtje gestuurd, ik ga er zeker heen!

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:54

Ik neem aan dat zo'n top-organisatie ook denkt aan kinderopvang :+ Wil toch wel erg graag gaan, maar dan is onze spruit in wording nog behoorlijk vers.

En het wordt gewoon strálend weer, dat hebben we nu weleens verdiend :j

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 18:37

Ik heb het ook in mijn agenda gezet. Hotelletje boeken en er leuke 2 dagen van maken.....;-)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:27

Hi, de voorpret is wel enorm.
Zit hier de knutselideeenclub uit te hangen voor borsttuig en ding voor op zijn achterste
en de jurk. (moet dus eind april al af zijn ivm koninginnedag)
Alleen de muziek.. wat een drama...
Kan geen leuke vinden en dan blijft Youtube weer eens hangen en kan je niet filmpje gangen en muziek tegelijk kijken/luisteren.
Maar kan de pret niet drukken.

Dreamdust

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:49

klinkt echt onwijs leuk, ik zet dit in mijn agenda !! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:12

Jaaa leuk, hoe meer mensen hoe gezelliger natuurlijk :D
Dus zet het allemaal in de agenda, nodig alle paardenmensen die je kent ook gewoon uit, van vrienden tot de meiden van stal- en vergeet natuurlijk je eigen familie niet! Met een goed georganiseerde 'Baroque Village', een Kinderdorp en natuurlijk de Kunstexpositie is het tenslotte voor iedereen een bijzonder geschikt evenement. Dus neem gezellig mensen mee, laat de familie ein-de-lijk eens kennismaken met de paardensport en de unieke sfeer op het Baroque Event Moravita, bestel kaartjes voor de veelbelovende gala-avond... en kom genieten in September!

Dominique, zaterdag en zondag is inderdaad beide de kür :j Vrijdagprogramma zijn we druk mee bezig, vooralsnog iets zonder je eigen paard, maar meer updates daarover volgen als we zekerheid hebben :)
Enneh ik zal eens vragen hoe het met die duitse taart en de flamkuchen zit (die laatste bevielen mij zelf ook érg goed :D ). Wat leuk om te horen dat je al zo fanatiek bezig bent en toch van plan bent langs te komen, gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:44

Primeur voor bokt: de nieuwsbrief van Maart staat online :D :

http://issuu.com/baroqueeventmoravita/d ... a_maart_nl

Met natuurlijk opnieuw een overzicht van het laatste nieuws betreffende het evenement, zoals een aantal nieuwe hoofdsponsoren en natuurlijk de galavoorstelling van Hofreitschule Bückeburg. Daarbij staan er weer meerdere leuke artikelen in die zeker het lezen waard zijn: BSS Horse Transports is ditmaal sponsor van de maand (als hoofdsponsor van de gala-avond), Aletta Duivenvoorden vertelt wat meer over het verloop van het Baroque Event in 2010, en ook Diana Krischke van Hofreitschule Bückeburg beschrijft hoe zij het Baroque Event 2010 zelf ervaren heeft (zéker het lezen waard). Veel leesplezier!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:53

Weer mooi gedaan deze uitgave.
Zag dat je nu ook als niet twitteraar/hyver eindelijk je kaarten kan bestellen!
Ga dat dus maar even doen :D .

Wil me ook opgeven voor de kuur, zag dat dat inschrijfformulier er nog niet was.
Enig idee wanneer die komt?
Heb nu gewoon in de mail gezet dat ik mee wil doen :+ :D :o

Bedenk alleen ineens dat ik volgens mij komende maanden meer crosstrainingen heb staan
dan dressuur training :').
Barokke paarden vinden nou eenmaal alles leuk!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:34

Hier wil ik ook heel graag naar toe! Even proberen alleen om mijn man over te halen.. ik wil hem ook gaan besmetten met het paardenvirus :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 15:16

Met het inschrijfformulier zijn we op het moment druk bezig, nog even wat laatste dingetjes regelen etcetera, zodat we alles meteen in één keer correct online kunnen zetten :) Hartstikke leuk dat je weer gaat meedoen met de (superveelzijdige :P ) Tobago!

Jameyskatje, zeker doen, is een goede eerste plek om ze te laten besmetten :))

Even twee 'kleine' nieuwsupdates:

- De reguliere kaartverkoop voor de gala-avond is inmiddels ook al gestart, sinds enkele dagen!
- De Engelse versie van onze laatste nieuwsbrief is inmiddels ook online te vinden :)