Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanmiddag mag ik meer informatie weggeven over de gala-avond van dit jaar, dus ik laat jullie nog heeeel even in spanning

en er dan al of niet voor het
Voor de lekkerbekken onder ons?
)
Ik heb er super veel zin in, binnenkort maar kaartjes bestellen. Ik twijfel ook om de aanhang mee te nemen, denk dat mn zusje het heel leuk gaat vinden, maar misschien vriendjelief ook maar eens introduceren...
Sjolvir schreef:Weet nog niet of ik dit jaar ga met paard (ik ga in ieder geval wel kijken!), maar als ik ga hou ik hem zeker in gedachten.
Ben 2 jaar geleden 's nachts half doodgevroren voor mijn idee en heb geen oog dichtgedaan.
Was al bevroren tijdens het gala (had toch echt dikke broeken (ja! meervoud!) en jassen aanhielp niet.
Er was ook wel hartverwarmende sfeer, maar die hielp ook niet tegen de kou.
(sliep in de trailerop de camping
aan de overkant, 1e nacht ging hele nacht het brandalarm, 2e dus zo koud, was dus gesloopt na weekeind,
dat was wel weer eerlijk, want Toobs wist ook niet wat hem overkwam, die kon je na het event ook opvegen!
Zijn eerste officiele wedstrijd en meteen heel weekeind logeren en half Nederland door gesleeptMaar was het meer dan waard!
Zo super georganiseerd! Had dat en heb dat nog nooit gehad op een wedstrijd.)
.
Dan is het nog niet zo koud als eind september/begin oktober.
Ik woon 15 minuten van Ton en Aletta af.
Wil toch wel erg graag gaan, maar dan is onze spruit in wording nog behoorlijk vers.
Vrijdagprogramma zijn we druk mee bezig, vooralsnog iets zonder je eigen paard, maar meer updates daarover volgen als we zekerheid hebben
). Wat leuk om te horen dat je al zo fanatiek bezig bent en toch van plan bent langs te komen, gezellig!
:
.
.
Hartstikke leuk dat je weer gaat meedoen met de (superveelzijdige
) Tobago!