geerke schreef:Nou...ik zie geregeld M ruiters die de basis ook nog niet voor elkaar hebben.Maar het is maar net wat je onder basis verstaat.
Dat klopt Geerke, maar dat punt is in dit topic niet aan de orde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jannepauli schreef:Zo kan het ook: [RIJ-ITP] Omdat niet elk debuut perfect gaat...
Pendrag schreef:Jannepauli schreef:Zo kan het ook: [RIJ-ITP] Omdat niet elk debuut perfect gaat...
Dit dus. Het contrast kan niet groter zijn. Arme Elske.
geerke schreef:overgelijkbaar...deze ruiter heeft vaker wedstrijden gereden en is duidelijk meer gevorderd dan Maarten.
Pendrag schreef:geerke schreef:overgelijkbaar...deze ruiter heeft vaker wedstrijden gereden en is duidelijk meer gevorderd dan Maarten.
Alsof Elske daar wat aan heeft. O, Maarten rijdt nog niet zo lang en heeft last van wedstrijdspanning. Dan geeft het niets dat ie m'n mond dwars door midden trekt, zit te bonken in een niet passend zadel en zijn evenwicht niet kan houden
Citaat:Na overleg met het moderatorteam is het topic weer open, maar wij verzoeken jullie om on topic te blijven en niet te veel in herhaling te vallen. Iedereen heeft recht zijn mening te uiten, maar om nu door te blijven gaan op één onderwerp is niet de bedoeling en gaat ook vervelen. Dit houdt ook de discussie niet interessant. Graag daar op letten.
eenitraM schreef:Ik heb een beetje geGoogled en als ik heel eerlijk ben vind ik t zadel niet dramatisch slecht liggen zoals hier wel wordt gesteld.