Dott schreef:Woehoee... via de horse event fb prijs gewonnen en zijn mijn kaartjes geupgrade naar VIP kaartjes
Super gaaf, gefeliciteerd.
Helaas ik dus niet gewonnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind ik niet erg, voorheen ging ik 1 dag,, of alleen of met meer, en dan hele dag clinics kijken en echt veel dingen moeten schrappen. Nu de afstand net iets verder is, toch maar beslist om 2 dagen te gaan (en vooruit, aangezien de zwaluwhoeve dichtbij is.... ga ik al op donderdag weg van huis, dagje kuren en dan 2 dagen paardegeweld
). Plan is om lekker vroeg aan te komen en wat te shoppen (heb al vaker wat gescoord, ben nu op zoek naar een goede rijbroek en eventueel winterjas en fleecevest, en ook misschien extra hoofdstel of iets).
is dat van HE zelf? Of vanuit bokt?
het is in de bokt lounge, oeps nu moet ik daar wel heen 

IJentel schreef:Een vriendin van mij heeft twee gratis kaartjes bij de bit, maar niemand die heen wilt. Dus hier gaat hij bij t oud papier
Tot nu toe gaat er een iemand die ik ken. Vorig jaar ben ik via fnrs geweest (zitcompetitie dus gratis kaartje) maar viel me wel wat tegen. Dus ga nu niet, kaartjes hebben ons toch niks gekost dus gaan weg