Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pff met geluk nog een geel met blauwe en een bruin met mint groene eruit kunnen vissen. & nog een knal roze halster voor een tientje. 

jaime_andrea schreef:Mijn goedkoop word toch nog een dure. Kom ik thuis met een mooie (ik dacht goedkope) jas voor mijn dochter. Zie ik dat ze het beveiligingslabel er nog op zit :-(
Kan ik 70 km xtra rijden om label eraf te laten halen :-(
Het viel mij tegen verwachting in ook wat tegen. Met name de dekens vond ik erg duur, en van de polo's en shirtjes lag er echt een "overschot". Toch met een paar leuke dingen naar huis gegaan 

Jas, vest en halster gekocht.
xFioon schreef:Wij zijn vanmorgen geweest, goed geslaagdJas, vest en halster gekocht.
Deken voor 50% korting daarna nog gescoord bij harmelen
Uiteindelijk 3 grote tassen in de kofferbak, mn moeder en zn zus hadden beide ook zo'n vest, en beide een HV 4-in-1 jas, en nog meer spullen.
Maar mn zus kwam voor schoenen, en ondanks dat die niet in de aanbieding waren, was dat helemaal geplundert, en dus niks meer voor haar. Dus zijn we maar door gereden naar harmelen, waar het korting plakken was tot 25%, ideaal!
Helaas anky halster nog maar in weinig kleuren en maar een paar in cob. Binnen hingen sommige kleuren die buiten in maat pony hingen ook nog wel in cob, maar dan alleen maar met een 20% korting kaartje eraan...
[ [url=m/aTjXzo.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Heb min of meer enkel een regendekentje in 145 nodig dus hoop dat die er nog ligt.
.