Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je hebt echt een eigen stijl. Als je een reeks foto hebt zou ik jou foto´s d´r uit kunnen pikken
Varekaj schreef:Oeh die zijn mooi!
Je mag in de mist mijn 4 kerels wel eens op die manier op de gevoelige plaat vastleggen! Zou heel graag 4 afzonderlijke afdrukken hebben (1 per paard/pony) of 1 grote van hen allen samen voor in huis!

jokari schreef:De eigenaars van die paarden mogen zich gelukkig prijzen dat jij hen zo graag op de foto zet.
Je kan zeggen dat t echt nog ouderwetse mensen zijn haha.
kennen me ondertussen wel al 
mariska_YeDo schreef:Prachtige fotos!
Dat je daar zo vroeg voor op moest staan, hier in noord nederland hebben wij 2 dagen lang potdichte mist gehad, dus ook overdag.

anneliesdj schreef:Mooi hoor.
Jij vind de galopfoto het mooiste? Ik vind juist die erboven erg mooi, dat sfeertje, loopt mooi van onder naar boven witter weg en dan die donkere achterbenen, erg mooie grijstinten.
maar ik vind de beweging in de galopfoto heel leuk en dan het detail van de staart maakt het af voor mij!Eline schreef:Ja, jouw beste van de reeks is ook mijn favoriet. Lekker sefeervol beeld en sowieso: mooie serie!
( Misschien zou ik hem nog beter vinden met ietsje meer contrast, maar dat is een smaakkwestie)