Mist heeft ook zijn charmes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 11:57

Oeh die zijn mooi!

Je mag in de mist mijn 4 kerels wel eens op die manier op de gevoelige plaat vastleggen! Zou heel graag 4 afzonderlijke afdrukken hebben (1 per paard/pony) of 1 grote van hen allen samen voor in huis!

Carolina87

Re: Mist heeft ook zijn charmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:14

Mooie foto's zeg. en de mist doet echt wat magisch.

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:26

Wouw.! wat een mooie foto's.!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:01

De eigenaars van die paarden mogen zich gelukkig prijzen dat jij hen zo graag op de foto zet. :)

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:51

Wauw, weer prachtige foto's
Ook ik herkende ze in uitgelicht :)

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:53

Wauw, Prachtig!! <3

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:54

Ik zag de foto op de beginpagina en ik dacht meteen : dit topic moet van xTitanic zijn ! :D Je hebt echt een eigen stijl. Als je een reeks foto hebt zou ik jou foto´s d´r uit kunnen pikken :j

Ik vind foto 3 waanzinnig mooi en ook ik vind de eerste drie beter gelukt dan de laatste, maar die zijn ook prachtig <3 <3

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 16:09

Varekaj schreef:
Oeh die zijn mooi!

Je mag in de mist mijn 4 kerels wel eens op die manier op de gevoelige plaat vastleggen! Zou heel graag 4 afzonderlijke afdrukken hebben (1 per paard/pony) of 1 grote van hen allen samen voor in huis!

Treintje vanuit Gent is snel genomen! ;)
Je moet mij maar eens contacteren als je echt geïnteresseerd bent :j

jokari schreef:
De eigenaars van die paarden mogen zich gelukkig prijzen dat jij hen zo graag op de foto zet. :)

Helaas hechten ze hier weinig waarde aan :P Je kan zeggen dat t echt nog ouderwetse mensen zijn haha.

Bij mijn weten doen ze ook amper iets met die paarden, ze hebben me wel eens gezegd dat ik mag komen rijden maar ik zie ze dus ook bijna nooit dus dat komt er ook maar niet van, jammer want ik ben paardloos en t lijken me wel leuke dieren :D kennen me ondertussen wel al :')

mariska_YeDo schreef:
Prachtige fotos!
Dat je daar zo vroeg voor op moest staan, hier in noord nederland hebben wij 2 dagen lang potdichte mist gehad, dus ook overdag. :+

Maar als de zon opkomt ist het mooiste licht he! hier was het ook nog heel mistig tot 12u maar dat is net niet zo'n speciaal moment :D

anneliesdj schreef:
Mooi hoor.
Jij vind de galopfoto het mooiste? Ik vind juist die erboven erg mooi, dat sfeertje, loopt mooi van onder naar boven witter weg en dan die donkere achterbenen, erg mooie grijstinten.

Vind de moeder ook de mooiste :D maar ik vind de beweging in de galopfoto heel leuk en dan het detail van de staart maakt het af voor mij!

Eline schreef:
Ja, jouw beste van de reeks is ook mijn favoriet. Lekker sefeervol beeld en sowieso: mooie serie!
( Misschien zou ik hem nog beter vinden met ietsje meer contrast, maar dat is een smaakkwestie)

Normaal gezien kan ik me ook altijd vinden in meer contrast dan normaal, maar het werkte wel bij deze foto, wilde het een beetje sober houden :j

Echt mooie complimenten! bedankt iedereen. Ik vind het echt leuk om te horen dat mijn 'stijl' herkenbaar is!

Sabahartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:20

wauw zulke prachtige fotos

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:25

wauw heel mooi, denk dat ik als eigenaar ook heel blij zou zijn met die foto's :)

nienkehelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:42

super mooi zo

WoodyThePug

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:31

Prachtige foto's en het zwart wit maakt het extra sfeervol! :j

xDaim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:59

Ik ben onwijs fan van jouw stijl! <3 Zo mooi. Krijg gewoon kippenvel bij sommige foto's :D

Liedrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:18

Super mooie foto's in dat grijze effect :D

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:24

Echt supermooie foto's!!! Oh vooral die laatste, daar werd ik zo blij van, heerlijk vies en gelukkig :9

JNSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:27

Zoals meerdere dit hadden zo te lezen.. had ik hetzelfde. Herkende voor het openen van het topic al dat dit jouw werk was.. prachtig weer zoals altijd! +:)+