Groen & groen gaven niet op.............

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:05

ReadTheRulez schreef:
Ik begrijp de eerdere reacties ook wel maar juist het leren is toch zo leuk? Als alles van een leien dakje zou gaan, zou je toch juist niks meer "bereiken" ? Ieder paard en ruiter moet het toch ergens leren en we worden er niet mee geboren

Daar heb je gelijk in, maar besef wel dat een heel jong dier er baat bij heeft om goed ingereden te worden. Je wil niet dat je paard een hertenhals gaat ontwikkelen en leert zijn rug weg te drukken wat uiteindelijk tot een kapot paard resulteert op latere leeftijd.

Edit: wil geen negatieve sfeer hier brengen hoor, vind het top dat jullie samen uiteindelijk veel ervaring op hebben gedaan en dat de pony netjes gereden wordt. Als ik om me heen kijk zie ik genoeg weggedrukte ruggen en slecht zittende zadels bij mensen die echt niet meer groen zijn en beter zouden moeten weten dat ik wel eens twijfel of ik het nog wel zo’n leuke hobby vind.

miccamaaike

Re: Groen & groen gaven niet op.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:12

Kan me je topic nog wel herinneren van toen! Je dochter doet het netjes hoor, leuke pony's en je dochter rijdt ze netjes!

Love_Laugh

Re: Groen & groen gaven niet op.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:43

Flink vooruit gegaan, knap hoor! :)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:43

Fijn dat jullie het tegendeel kunnen bewijzen! Het hoeft echt niet altijd fout te gaan...