Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sigrid1182 schreef:Ik bedoel dat de achterhoef naast de voorhoef gezet word, dat is een foute beweging.
[ [url=m/flv5uV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niemand die dit ziet?
Een achterhoef komt op grond, dan moet de voorhoef al lang weg zijn.
En hals strekken zoals t hoort...? Zon eind achter de loodlijn, als je t correct doet zie t er niet zo uit.
En je spoor in een paard porren dat hoort zo?
Je kan elk paard zonder spoort rijden, als je met correct been rijd, maar dat ie ik hier niet, en spoor en zweep vind ik veel teveel van t goede.
Maar jullie houden er blijkbaar allemaal van en zien dus afwijkend rijden en bewegen niet.
En nou ligt t allemaal aan mij....
Ik wist dat ik met mijn reactie zulke reacties zou krijgen....
sigrid1182 schreef:Ik bedoel dat de achterhoef naast de voorhoef gezet word, dat is een foute beweging.
[ [url=m/flv5uV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niemand die dit ziet?
Een achterhoef komt op grond, dan moet de voorhoef al lang weg zijn.
En hals strekken zoals t hoort...? Zon eind achter de loodlijn, als je t correct doet zie t er niet zo uit.
En je spoor in een paard porren dat hoort zo?
Je kan elk paard zonder spoort rijden, als je met correct been rijd, maar dat ie ik hier niet, en spoor en zweep vind ik veel teveel van t goede.
Maar jullie houden er blijkbaar allemaal van en zien dus afwijkend rijden en bewegen niet.
En nou ligt t allemaal aan mij....
Ik wist dat ik met mijn reactie zulke reacties zou krijgen....
.
sigrid1182 schreef:Ik vind t niet zo mooi als een paard, het achterbeen naast het voorbeen neerzet en t voorbeen niet weg is...gelijk 1e foto al, dit vind ik een foute beweging. En later op foto weer.
En met sporen en zweep, en dan heb ik t idee dat je paard nog niet zo scherp is. Of dat je em afstompt, want ik zie ook foto dat je met spoor in je paard drukt. En dat ie daarom zo loperig is.
Of zou niet verbaasd zijn, dat ie zich van achter zo sterk en snel maakt, de voorbenen t niet aan kunnen.
En bij de m drs geen zweep meer, dus die zou ik in training en bij fotos maar weg laten...is ook stuk handiger voor je nagevelijkheid. En zweep altijd aan binnenzijde dacht ik...
Voor mij fotos waar de basis niet voor elkaar is, en zou amazone de fout bij zichzelf moeten zoeken. Want ik zie rijtechnisch nog wel verbeterpunten.
Laatste foto...paard zakt hals, maar loopt dik achter de loodlijn.....kan ie wel goed halsstrekken? Hals langermaken en neusje net voor loodlijn op kniehoogte?
Succes!

Ik zie hem in ieder geval graag.