mijn allerbeste maatje van lelijk eendje na prachtige zwaan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cientjee

Re: mijn allerbeste maatje van lelijk eendje na prachtige zwaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:55

Wauw! Heel gaaf paard <3

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:59

lekker koppie zit erop, heb je ook foto van het hele paard?

Fleur_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:59

Gaaf paard! Hele gave uitstraling, daar hou ik wel van

ChantalMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:04

Wat een knap paard zeg enn wat een lieve uitstraling! Ben wel heel nieuwsgierig hoe ze eruit zag 2 jaar geleden.. En wie weet waar ze terecht was gekomen als jij haar niet gekocht had..?

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:15

mooie dame!

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:26

Wat een fijne afloop van jouw verhaal en wat een mooie foto's!

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:37

Nondeknetter, daar zal Anky jaloers op zijn, wat een uitstraling

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:39

Heb je dit paard in 2014 of 2013 gekocht?? Als dit het paard is waarvan ik denk dat het is dan stond ze bij de vorige eigenaar er helemaal niet zo slecht bij en ik ben dan ook benieuwd of dit hetzelfde paard is want zo ja, dan beschuldig je hier toch impliciet een stal met goede naam van mishandeling.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:56

hoezo er wordt toch geen stalnaam genoemd? Ook geen verwijzing. TS noemt alleen wat ook een dierenarts heeft bevestigd

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:59

Gillbo schreef:
hoezo er wordt toch geen stalnaam genoemd? Ook geen verwijzing. TS noemt alleen wat ook een dierenarts heeft bevestigd

Is toch zo te vinden waar het dier oorspronkelijk vandaan komt, alleen de naam zegt al genoeg. Vandaar mijn reactie en daar hoop ik bericht op te krijgen van ts, kan natuurlijk ook via via verkocht zijn of het paard heeft een tweelingzus.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:02

Nounou, er is toch duidelijk te zien op de laatste foto dat dit dier écht niet in goede conditie was (zacht uitgedrukt). Verder worden er geen namen genoemd dus ik vind het allemaal wel meevallen ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:46

Ik ontken ook niet dat dit dier in een niet al te fijne conditie was, veel te mager maar als het het paard is wat ik denk dan heb ik dat dier op wedstrijd gezien en toen was het een slank paard. Dus als ts zegt dat ze haar twee jaar heeft dan zal het niet dezelfde zijn want toen zag ze er nog goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 18:56

Wouw wat een fantastisch dier en een mooie kap erop. Ook een mooi hoofdstel, welk merk is dit?

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:16

Ik kom even inbreken in dit topic.
Vodansa komt bij de stal weg waar ik al jaren rij. Heb haar zelf ook een paar keer getraind.
Met Vootje (zoals wij haar noemde) was bij ons niets aan de hand. Het was een vrolijke, lieve, energieke merrie, die goed in haar vel zat. Ze liep met een meisje van 14, tussen de paarden in het L1 (dacht ik)..
Al onze paarden gaan goed verzorg bij ons van stal. Welke stal wil een hoopje botjes verkopen? Niemand! Niet voor je stal naam, maar ook zeker niet voor het paard!!
Onze Vodansa is gezond en met een gezond gewicht bij ons vandaan gegaan! Daar steek ik mijn beide handen voor in het vuur!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 20:50

bigone schreef:
Ik ontken ook niet dat dit dier in een niet al te fijne conditie was, veel te mager maar als het het paard is wat ik denk dan heb ik dat dier op wedstrijd gezien en toen was het een slank paard. Dus als ts zegt dat ze haar twee jaar heeft dan zal het niet dezelfde zijn want toen zag ze er nog goed uit.

Sorry hoor ik beschuldig niemand. En ik heb haar in maart 2 jaar. En zij is 12 jaar van 1 eigenaar geweest.
Laatst bijgewerkt door ralphtdw op 20-10-15 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 20:54

Linnietje schreef:
Vodansa komt bij de stal weg waar ik al jaren rij. Heb haar zelf ook een paar keer getraind.
Met Vootje (zoals wij haar noemde) was bij ons niets aan de hand. Het was een vrolijke, lieve, energieke merrie, die goed in haar vel zat. Ze liep met een meisje van 14, tussen de paarden in het L1 (dacht ik)..
Al onze paarden gaan goed verzorg bij ons van stal. Welke stal wil een hoopje botjes verkopen? Niemand! Niet voor je stal naam, maar ook zeker niet voor het paard!!
Onze Vodansa is gezond en met een gezond gewicht bij ons vandaan gegaan! Daar steek ik mijn beide handen voor in het vuur!

Nou ja zeg. Fijn dat je O voor je stal opkomt. Maar je weet zelf heel goed hoe zij eruit moet hebben gezien toen ik haar dan kocht.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:26

Linnietje schreef:

Grappig, want dan heb je nu beide handen verbrand! :)

Vodanza is bij ons in een zeer slechte toestand gekomen.
Ze zat zo slecht in haar vel en was sterk vermagerd, dat ze zelfs kaal werd op ten duur..

Maar ik zeg alleen dingen die ik met eigen ogen heb gezien :)!

Waarom gaan we hierover liegen Bigone en Linnietje?

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:48

Laten we hier niet over doorgaan, want dat heeft geen zin.
Ik heb prive met TS gesproken en hier hebben een paar misverstanden achter gezeten. Van mijn kan wil ik het hierbij laten.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:19

Linnietje schreef:
Laten we hier niet over doorgaan, want dat heeft geen zin.
Ik heb prive met TS gesproken en hier hebben een paar misverstanden achter gezeten. Van mijn kan wil ik het hierbij laten.

Verstandig :)