Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gillbo schreef:hoezo er wordt toch geen stalnaam genoemd? Ook geen verwijzing. TS noemt alleen wat ook een dierenarts heeft bevestigd
bigone schreef:Ik ontken ook niet dat dit dier in een niet al te fijne conditie was, veel te mager maar als het het paard is wat ik denk dan heb ik dat dier op wedstrijd gezien en toen was het een slank paard. Dus als ts zegt dat ze haar twee jaar heeft dan zal het niet dezelfde zijn want toen zag ze er nog goed uit.
Linnietje schreef:Ik kom even inbreken in dit topic.
Vodansa komt bij de stal weg waar ik al jaren rij. Heb haar zelf ook een paar keer getraind.
Met Vootje (zoals wij haar noemde) was bij ons niets aan de hand. Het was een vrolijke, lieve, energieke merrie, die goed in haar vel zat. Ze liep met een meisje van 14, tussen de paarden in het L1 (dacht ik)..
Al onze paarden gaan goed verzorg bij ons van stal. Welke stal wil een hoopje botjes verkopen? Niemand! Niet voor je stal naam, maar ook zeker niet voor het paard!!
Onze Vodansa is gezond en met een gezond gewicht bij ons vandaan gegaan! Daar steek ik mijn beide handen voor in het vuur!
Linnietje schreef:Ik kom even inbreken in dit topic.
Vodansa komt bij de stal weg waar ik al jaren rij. Heb haar zelf ook een paar keer getraind.
Met Vootje (zoals wij haar noemde) was bij ons niets aan de hand. Het was een vrolijke, lieve, energieke merrie, die goed in haar vel zat. Ze liep met een meisje van 14, tussen de paarden in het L1 (dacht ik)..
Al onze paarden gaan goed verzorg bij ons van stal. Welke stal wil een hoopje botjes verkopen? Niemand! Niet voor je stal naam, maar ook zeker niet voor het paard!!
Onze Vodansa is gezond en met een gezond gewicht bij ons vandaan gegaan! Daar steek ik mijn beide handen voor in het vuur!

!