Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chamion schreef:Wat ontzettend leuk weer om te zien. Heel mooi gedaan. Geef eens een gil als jullie in de buurt van flevoland komen. Dan plan ik even in om weer langs te komen. Of hebben jullie FB (linkje?)
rider schreef:chamion schreef:Wat ontzettend leuk weer om te zien. Heel mooi gedaan. Geef eens een gil als jullie in de buurt van flevoland komen. Dan plan ik even in om weer langs te komen. Of hebben jullie FB (linkje?)
Hier onze Facebook en onze agenda - al is die laatste nog niet geupdate voor 2016.
Whild schreef:Hele gave foto's!
De show lijkt me ook echt super leuk om te zien.
Ben wel beetje benieuwd; bij het slepen van die man, hoe lang doen jullie dat en heeft diegene dan speciale kleding aan?
rider schreef:Lillian__ schreef:Waar is de pikzwarte hengst :p ( in het boek rijd dr. kirchhoff op een zwarte hanoveraan met de naam duvel)
Onze zwartehengstruin Raaf staat helaas nog op de weide te revalideren van een peesblessure. Maar, toegegeven, Raaf heeft een betere kleur voor zo'n show dan Faust.