@VivaByoux: Ja echt. We hebben ook eentje waar Kim helemaal met 4 beentjes de lucht in te zien is maar die was onscherp.
Weer mooie foto's! Heb je al foto's van jullie nieuwe huis& de plek voor de paarden? Hihi nieuwsgierig!
Shrrrn schreef:Weer mooie foto's! Heb je al foto's van jullie nieuwe huis& de plek voor de paarden? Hihi nieuwsgierig!Jaaaa, ik ben ook nieuwsgierig, ik vind het zo leuk voor jullie.
Mooie foto's ik had bij 3 de achtergrond eerst niet eens gezien, tot je dat noemde, haha. Ze zien er goed uit!
Over 4 weken kunnen we er hopelijk in en dan komen er wel foto's. We willen alleen ons adres niet herkenbaar op bokt hebben. @Gea99: Dank je.
Mooie fotos.Ooh wat spannend de paardjes aan huis, dat zal een hele grote omschakeling worden. Je krijgt er wel heel wat voor terug qua interactie!
Leuke fotorepo met leuk commentaar er bij ook! Heb weer flink gelachen!Elske ziet er ook goed uit zeg.Alle drie de paarden zien er onwijs happy uit.Haha, ik krijg het nieuwe adres wel want..... ik ga meehelpen muren verven! Joehoe, is weer eens wat anders dan een schilderij schilderen....
Zal toch eerst een geschikte onderkleur (op de muur)geverfd moeten worden. Maar alles is natuurlijk mogelijk!
Wat een leuke foto's van jullie mooie paarden, ik heb genoten.Foto 13 doet mij echt enorm aan 'Malle' van het stripboek PonyClub denken hahaha.