Er staat een paard in de... Kantine?!?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:35

Wat een grappig filmpje van in de kantine. Omdat jij zo rustig en humorvol blijft TS blijft je paardje ook rustig en vindt het de normaalste zaak van de wereld. Moest erg lachen hoe je voorzichtig moest draaien en manoeuvreren om hem er weer uit te krijgen.
Ook je tweede filmpje vind ik erg grappig. Het is net Sherlock Holmes die zoekend rond kijkt van "waar is de boef gebleven". Het spannende muziekje eronder ontbreekt nog, maar dat hoorde ik zelf in mijn hoofd.
Leuk paardje heb je en jullie hebben veel humor. :D

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 12:17

deflin schreef:
Nou ik kan het filmpje wel zien, maar heb hem na 3 seconden weg geklikt. Vreselijk irritant en wordt er helemaal lijp van.

Hopelijk heb je er geen letsel aan overgehouden :P

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 12:42

xBostonx schreef:
Haha geweldig Vic! Zou een leuke partner in crime zijn voor mijn merrie. Die duikt ook onder draadjes door en het is dat we geen kantine hebben anders kon ik haar er ook geheid uit plukken :') Hij kijkt ook echt zo van; 'wat is het probleem?!' _O- Dat zijn de leukste paardjes die eigenwijze stouterds :D

Daar heb je helemaal gelijk in . Gisteren kwamen ze hooi brengen met een grote trekker en lader. Mooi moment om te oefenen... Het eindigde dat ik hem van de band moest wegslepen omdat het een leuk hap-apparaat was... Motor stond gewoon nog te draaien.

Helaas daar geen filmpje van want ik dacht dat ik mijn handen vol zou hebben aan een bang jaarlingetje, ik had beter moeten weten. :')

Zodra we de weg onder de knie hebben lijkt het me super om eens een training te doen. Ook goed voor mij om ideeën op te doen. En een andere omgeving is natuurlijk ook weer een wereld van verschil.

Britt_Sisi

Re: Er staat een paard in de... Kantine?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:58

Jeetje jullie kunnen ook niets hebben dan als jullie zo'n last van dat filmpje hebben!

@ts wat een gek paard heb jij zeg haha! Nog lastig om hem eruit te krijgen ook! En dat tweede filmpje hahaa die heeft het vast leuk gehad haha

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 18:52

pien_2010 schreef:
Wat een grappig filmpje van in de kantine. Omdat jij zo rustig en humorvol blijft TS blijft je paardje ook rustig en vindt het de normaalste zaak van de wereld. Moest erg lachen hoe je voorzichtig moest draaien en manoeuvreren om hem er weer uit te krijgen.
Ook je tweede filmpje vind ik erg grappig. Het is net Sherlock Holmes die zoekend rond kijkt van "waar is de boef gebleven". Het spannende muziekje eronder ontbreekt nog, maar dat hoorde ik zelf in mijn hoofd.
Leuk paardje heb je en jullie hebben veel humor. :D

Dank je . Ja ik moest even kijken hoe ik het ging aanpakken. Laatste dat ik wilde was dat hij op een stoel ging zitten. :o

En idd, dat ander filmpje had iets eerder moeten beginnen. Ik kwam de poort door en zag een drol. Mijn eerste gedachte was "wie ruimt z'n drol niet op?" Toen zag ik mini hoefafdrukjes en vervolgens werden het schuivertjes... Oh volgens mij moet ik dit filmen. Bovendraad eraf en de kleine boef stond waar het gras groener was.

Ik kon de humor er wel van inzien en gelukkig bleef het bij die ene keer.

Het is iig een heerlijk mannetje waar ik elke dag volop mee geniet (en vooral mee moet lachen).

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:55

Tesssaaa schreef:
zoooo ben blij dat ik geen epilepsie heb zeg wat een chaotisch filmpje

Ik heb er anders geen last van hoor!

Geweldig! :P

420BlazeIt

Re: Er staat een paard in de... Kantine?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:59

Wat een leuk filmpje!
En wat een deugeniet!

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 19:59

Britt_Sisi schreef:
Jeetje jullie kunnen ook niets hebben dan als jullie zo'n last van dat filmpje hebben!

@ts wat een gek paard heb jij zeg haha! Nog lastig om hem eruit te krijgen ook! En dat tweede filmpje hahaa die heeft het vast leuk gehad haha

Ja, achteruit de bocht om was wellicht net wat veel gevraagd :')