Ik wil ook graag eens een keertje naar daar, lijkt me echt leuk daar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xLes schreef:Ziet eruit als een hele leuke rit!
Fijn dat ze ook rekening met je gehouden hebben, da's niet overal zo helaas.
Voor mij is dit ook zeker geen mager paard. Onbespierd, dat wel, maar dat kan moeilijk anders op een manege. Worden ze niet echt getraind zoals bij een enkele ruiter toch wel het geval is.
? of het ligt aan mij haha, fijn dat je zo een leuke rit gehad hebt! ik ga daar altijd op kamp en ben net 2 weken terug haha, Bente is een super lief paardje inderdaad! Bij ons reed ze ook altijd mee omdat ze heel erg geliefd was, wel hele gave foto's!
Annem84 schreef:Ze is gewoon op een nogal rottige manier verkocht voor ons.. we mochten een fijn plekje voor haar zoeken particulier aangezien haar eigenaren hun paarden wegens ouderdom verkochten.
Maar helaas is ze achter onze rug om door een ander verkocht aan een manege waar ze alleen voor begeleiding ingezet zou worden. Helaas hadden wij hier uiteindelijk niets over te zeggen. Dus vandaar de reacties van mijn stalgenootjes. Overigens niet vervelend bedoeld naar de ts of zo.
Maar dat neemt niet weg dat t super is dat jij een fijne buitenrit hebt gehad! En bente is ook een super paardje! We missen dr nog!
Ik heb overigens een halfzusje van bente over gekocht
LoveValdo schreef:Aaah super leuk! En spot ik daar nou Zoë helemaal voorop![]()
![]()
? of het ligt aan mij haha, fijn dat je zo een leuke rit gehad hebt! ik ga daar altijd op kamp en ben net 2 weken terug haha, Bente is een super lief paardje inderdaad! Bij ons reed ze ook altijd mee omdat ze heel erg geliefd was, wel hele gave foto's!